Мобільне шахрайство в різних його варіаціях сьогодні може зачепити кожного. Так українці повідомляють про махінації при поповнення рахунку мобільного зв'язку.

Про це пише видання "Місцеві вісті"

Житель Мелітополя поскаржився, що при поповнення рахунку на номер "Київстар" у нього раптово почали зникати чималі суми грошей.

"Розповім свою історію. Буквально пів години тому прийшло повідомлення від "Київстар" про те, що мій номер переадресовано. Природно, я здивувався, попросив дружину, щоб вона набрала мене. Гудки йшли, але мій телефон не дзвонив. Буквально тут же мені приходить повідомлення від "Приват24" з проханням підтвердити вхід в особистий кабінет. Я, природно, дія скасовую. Розумію, в чому суть. Починаю дзвонити в "Київстар" для того, щоб скасувати переадресацію, оператор говорить, що якимось чином переадресація була замовлена з сервісу "Мій Київстар". Відразу починаю дзвонити в "ПриватБанк", і поки я чекав з'єднання з оператором, почалося саме жорстке, - говорить чоловік.

Популярні новини зараз
Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп
Показати ще

Постраждалий одразу ж зателефонував оператору, щоб з'ясувати, в чому справа, однак навіть під час розмови без жодних з його боку дій з катрки знову списалися кошти.

"Приходить знову в додаток "Приват24" запит про підтвердження входу, я не встигаю натиснути "скасування"», як він автоматично підтверджується. І як тільки дівчина-оператор взяла трубку, у мене почалися списання (поповнення рахунок мобільного телефону) на суму 240 грн. Поки я розповів дівчині, в чому суть, що потрібно повністю заблокувати рахунок і аккаунт, у мене списали ще 270 і 290 грн", - додав постраждалий.


Чоловік запевняє, що жодних конфіденційних даних, таких, як номер картки, паролі і тд. не "світив".

"Однак є момент, який мене сьогодні збентежив – мені з нізвідки зачислилось на карту 75 грн. Це здалося мені дивним, проте я не зрадив цьому значення. А також тиждень тому приходило СМС про блокування карт, але я не передзвонював, так як знав, що це все дичина повна, - говорить чоловік.

Також українець, згадав, що часто йому надходили дзвінки з незрозумілих номерів і тоді, ймовірно, шахраї якимось чином змогли зробили переадресацію дзвінків.

В компанії "Київстар" цей випадок назвали "сумнівним" та порадили в такиї випадках одразу звертатися за інформацією до телеком-оператора. А щоб убезпечити себе від шахраїв, за словами представників мобільного оператора, варто переходити до обслуговування номеру на основі договору.

Нагадаємо, українцям пояснили правила перенесення мобільного номера до іншого оператора.

Як повідомляв "Знай.ua", Kyivstar та Lifecell заманили українців у боргову пастку.

Також "Знай.ua" писав, що Lifecell і Kyivstar влаштували "битву" за абонентів.