Три тижні поспіль на КПП "Дитятки" у Київській області з’явились величезні черги бажаючих відвідати зону відчуження. З першого погляду може здатися, що такий ажіотаж з містом-примарою Чорнобилем і Прип'яттю виникли у зв'язку з величезним напливом бажаючих потрапити сюди після виходу на екрани серіалу "Чорнобиль". Однак все досить відносно.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦе відбувається через перевірки, що обрушилися на туроперавторів. Не проходять вони, як розповів "КП" в Україні" директор компанії, яка проводить екскурсії у зоні відчуження, Антон Юхименко, вже 3 тижні.
Туроператори зазначають, що інтерес до аварії на ЧАЕС спалахнув після масово прорекламированной 30-ї річниці аварії. І відтоді щороку набуває масової популярності.
"В 2014-2015-го туристів майже не було, боялися їхати в ці роки почалися військові дії. Тепер трафік зростає щороку на 20-30 тисяч осіб. Зараз очікується, що відвідуваність збільшиться в два рази, як зазвичай, а в три-чотири рази", - говорить Антон Юхименко.
Керуючий ще однією компанією, що займається супроводом туристів в зоні відчуження, Віктор Савченко, не помітив великого напливу туристів.
"Бум в чорнобильському туризмі і зростання числа туристів на 40%, про яких говорять і пишуть в пресі, і близько немає. Може бути, стало більше людей на 5-10%, - зазначає Віктор Савченко. - Взагалі, зростання інтересу до Чорнобилю почався починаючи з 30-ї річниці аварії на ЧАЕС. Але не настільки, щоб довелося додатково набирати співробітників. Однак туристів однозначно більше. Наприклад, якщо порівнювати цей місяць, який традиційно йде спад сезону, то людей більше, ніж у минулому році".
Читай Знай.ua у оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
Нагадаємо, Україна почала заробляти на серіалі "Чорнобиль".
Раніше Знай.uа повідомляв, Романенко показав "Чорнобиль" Порошенка.
Також Знай.uа писав, у новій серії "Чорнобиля" з'явився гігантський Маус.