Державна установа "ПриватБанк" потрапила у новий скандал. Банк списав з рахунку клієнта кошти, при чому великі суми просто зникли двічі.

Відповідний відгук з’явився на порталі Міністерства фінансів України, повідомляє POLITEKA.

Читай Знай.ua в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

У клієнта "ПриватБанку" списали кошти через транзакції, які успішно відбулися декілька днів тому. Тобто банк зняв кошти раніше, а після цього вирішив зняти знову за ту ж транзакцію.

ПриватБанк
ПриватБанк

Популярні новини зараз
Затримка пенсій та соцвиплат: у Мінсоцполітики попередили про можливі "перебої" у нарахуванні виплат Що чекати від долара і гривні у 2023 році: українців заспокоїли оптимістичним прогнозом В українських супермаркетах слідом за гречкою почали падати ціни на іншу популярну крупу Ціни на гречку досягли сезонного мінімуму: які цінники на полицях магазинів
Показати ще

"Оператор Привату повідомляє, що гроші знаходяться в резерві по транзакціях, які вже відбулися протягом попереднього тижня і питання буде вирішене по закінченню 11 днів… О 8.39 знову проводитиметься невідоме списання на суму 2500 грн. Баланс знову -508 грн. Знову мінус і відсутність можливості користуватися власними грошима і картою", – йдеться у гнівному відгуку клієнта банку.

Загалом з рахунку клієнта банк списав 5,5 тисяч гривень. Він цікавиться, чи повернуть йому ці кошти взагалі.

ПриватБанк
ПриватБанк

"Оператор у своїй базі бачить, що баланс повинен бути позитивний, але не може відповісти за якими операціями резерв коштів, а за списання коштів 15.06 оператор взагалі не бачить в базі. Чи не загубилися мої особисті кошти і чи повернуть їх взагалі?!", – підсумував він.

Нагадаємо, ПриватБанк несподівано звернувся до клієнтів: все через оформлення картки і страховку.

Як повідомляв раніше Знай.uа, Верховний суд виніс важливе рішення Коломойському по "ПриватБанку": українці мусять знати.

Також портал Знай.uа писав, що ПриватБанк анонсував нову послугу онлайн, без комісій та цілодобово.