ПриватБанк повідав, як працюють нові технології і чому паперові квитки від кондуктора відходять у минуле.

Паперові квитки

У великих містах країни громадський транспорт працює практично цілодобово. Кондуктори проводять у громадському транспорті цілі дні, а мільйони доводиться витрачати на друк квитків. Кондуктори тримають виручку просто в кишенях, потім їх потрібно перевозити, інкасувати, обмінювати, зберігати. Все це довго, дорого і незручно.

Є й інші проблеми – дрібні гроші швидко зношуються. До того ж, легко натрапити на фальшиві великі купюри. Якщо в супермаркетах ще можна легко перевірити справжність гривень, то в громадському транспорті - ні.

Чудові новини!

Популярні новини зараз

Дубинський зі "Слуги народу" зірвав маску з нового голови "Укроборонпрому": ниточки ведуть до Путіна

Заворотнюк запам'яталася не тільки "нянею Вікою": найяскравіші ролі акторки, яка бореться за життя

Українським водіям висунули вимогу: з 1 жовтня усе зміниться, штрафи посипляться градом

Друг Заворотнюк розповів про останнє листування з актрисою: "Боюся телефонувати. Вона навіть не..."

Показати ще

Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android  або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

Читай Знай.ua в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Локальні карти від місцевої влади

Ще однією можливістю оплати є багаторазовий електронний квиток від місцевої влади. Для цього доводиться випускати спеціальні карти, а пасажирам – купувати їх. На випуск карт і на утримання платіжної інфраструктури витрачаються мільйони гривень.

До того ж, є ризик корупції. Коли місто платить бізнесу, у окремих чиновників з'являється спокуса передати цю функцію наближеним підприємцям. Крім того, такий спосіб змушує пасажирів поповнювати квитки на спеціальних терміналах, а використовувати ці карти можна тільки в транспорті.

наприклад, Харків запустив такий квиток спільно e-ticket, Київ – Амріта, Житомир – Гексагон, Львів – Мастеркард, Миколаїв – Віза і Ощадбанк, Одеса – ГЕРЦ. Вони постійно випускають і перевипускають карти, а їх послуги потрібно оплачувати.

Банківські валідатори

Валідатори - це звичайні POS-термінали, у громадському транспорті вони дають можливість оплатити поїздку з допомогою банківської карти, будь гаджети з технологією NFC. Приміром, ПриватБанк пропонує містам встановлювати ці пристрої безкоштовно! Головний плюс – розплатитися можна за допомогою картки будь-якого банку. Не потрібно купувати ще один "пластик" і переплачувати комісію. Ні готівки, ні бюджетних витрат.

"На проект не було витрачено жодної гривні з бюджету або коштів комунального підприємства. Всі впроваджено завдяки нашому фінансовій установі. Закупівлю POS-терміналів також оплатив державний ПриватБанк", — розповідає керуюча Херсонською філією Приватбанку Олена Бельмега.

Такою технологією в Україні лише з січня по квітень скористалися 85 тисяч разів. Найбільш прогресивним виявився Кривий Ріг.

QR-код

Ще один спосіб оплати – спеціальний код, який можна відсканувати в додатку. Наклейки з кодом розміщують відразу в декількох місцях в громадському транспорті. Для цього підійде практично будь-який смартфон.

"Під час поїздки оплачений квиток потрібно "закомпостувати" прямо в смартфоні і пред'явити кондукторові чи контролерові. Кожен пасажир може оплатити проїзд двома кліками на смартфоні. Це займає від 20 до 40 секунд, в залежності від якості зв'язку", – повідомляє директор Запорізької філії Приватбанку Віктор Остапенко.

Наголошується, що тільки в Приват24 в цьому році (за перші чотири місяці) відсканували код 2,3 млн разів.

Нагадаємо, що ПриватБанк затягнув на шиях українців "процентну" петлю.

Як повідомляв портал Знай.ua, в Україні запрацювала електронна система пенсій.

Також портал Знай.ua писав, що Дубинський показав, як грабують ПриватБанк зсередини.