Один з головних мобільних операторів України Vodafone нахабно нав'язує своїм абонентам набридлі рекламні повідомлення, нехтуючи часом і правами клієнтів.

Замість того, щоб подбати про якісні послуги, Vodafone переслідує єдину мету — власне збагачення. Для цього використовує всі заходи, які лише можна. Зокрема, засипає своїх абонентів рекламними sms, пропонуючи взяти участь у заходах, спрямованих на поповнення гаманця власників оператора.

При цьому оператор позбавляє абонентів можливості вимкнути набридливу функцію, а на запити користувачів відповідають звикло — роблять вигляд, що не розуміють, про що йдеться.

Про один з таких випадків розповів Сергій Осока на своїй сторінці у Facebook. Він зателефонував у Vodafone та попросив відключити рекламні sms. У відповіь почув, що відключення цієї інформації призведе до відключення можливості отримувати sms-повідомлення з банків. Проте, на яких підставах рекламні повідомлення оператор прив'язав до sms-банкінгу, Сергію, звісно, у Vodafone не пояснили.

“Подзвонив оператору. Оператор каже - так, ми можемо вам відключити ці смс, але разом із ними відключаться й усі види смс-банкінгу.
Так, ми можемо зняти з вас цю потворну шапку, але тільки разом із головою.
Так, шолє? Це взагалі нормально?”, - справедливо обурюється абонент.

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Показати ще

Компанія Vodafone Ukraine трошки знахабніла. Чи не щодня шле мені смс-ки тупого рекламного змісту - "Встигніть отримати...

Geplaatst door Сергій Осока op Woensdag 2 oktober 2019

Нагадаємо, три головних мобільні оператори України Vodafone, Київстар і lifecell вийшли на стежку тарифної війни, та вдвічі підняли ціни.

Як повідомляв портал Знай.ua, Kyivstar вирішив повністю змінити свої тарифи і підняти ціни.

Також Знай.ua писав, яким інтернет-провайдерам віддають перевагу українці.