Приватна українська авіакомпанія "Міжнародні Авіалінії України" (МАУ) готова закупити літаки українського виробництва. Однак для цього потрібно налагодити їх серійний випуск.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це розповів голова наглядової ради та співвласник авіаперевізника Арон Майберг в інтерв'ю Mind.ua.
Так, МАУ готова закуповувати 70-100 українських літаків. За словами Майберга, собівартість перевезення в перерахунку на одне крісло в такому літак повинна бути $30-40, тоді б це дозволило МАУ продавати дешеві квитки по $20-22, так і дорожчі по $70-80.
"Але справа не тільки в собівартості. Літаки потрібно випускати серійно, а не виготовити три індивідуальних літаки, для яких незрозуміло, де брати пілотів, запчастини і як обслуговувати ці повітряні судна. Серійне виробництво за один день не налагоджується. Це довгий і складний процес", — заявив Майберг.
Голова наглядової ради МАУ звернув увагу на необхідності створення системи фінансування на прикладі Boeing і Airbus, яким допомагають експортні та імпортні агентства.
"Тут треба, швидше за все, думати про лізингові компанії, може, державну, може – змішану. Треба створити пул банків, які будуть ці літаки купувати, здавати їх в лізинг. Це ті аспекти, які необхідні, щоб в країні повноцінно розвивалася авіація", — вважає глава наглядової ради МАУ.
Варто додати, що у період з 2011 по 2013 роки МАУ використовувала три 68-місцевих Ан-148, вироблених на київському заводі Антонова. Зараз один з цих бортів під номером UR-UKR знаходиться в парку державного підприємства "Україна" і здійснює перевезення президента країни.
Нагадаємо, ПриватБанк екстрено залишає Дніпро, співробітники не в силах більше терпіти: фото.
Як повідомляв портал Знай.uа, МАУ потрапила у гучний скандал, українці вражені "сервісом": "Ліктем сусіда у щоку".
Також портал Знай.uа писав, що "Укрзалізниця" підняла ціни до небес, не кожен зможе дозволити собі поїздку: "Робимо Женю трішечки багатшим".