Пасажирка, що скористалась послугами
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Жилєтка-пуховик і дві рюмки каняка (їхала з вечірки) допомогли мені подрімати приблизно до Здолбунова. Як бачимо, від холоду уві сні я не померла, боженька любить олкоголіков на мінімалках. Но скажу вам чесно, прокидатися від того, шо по ногам, вкритих ковдрою, гуляє вітер не оч ок. Но так як страждати — наша національна ідея, я замість того, аби поставити провідника до відома, шо у вагоні пздц, поставила три молетви, аби не здохнути на цьому галецькому Титаніку до рана", - зазначила пасажирка.
За словами жінки, вранці нікого не тре було будити. Ледь сіріло, а пасажири вагона вже сиділи в пуховиках, чекали святої миті паркування на Київ-Пас. План продажу чаю був виконаний на відмінно. За півгодини до приїзду жінка зателефонувала у адміністрацію Укрзалізниці і поскаржилась.
"За 10 хв відбулося явлення провідника народу. Не хамив Олічці, але присоромити намагався. Шо я така-сяка, шо з-за мене його нинькі *буть, і шо він би топив, но "на котел не дали"© і він вагон не обирав. На цьому добре (швидка реакція УЗ) закінчується, переходимо до заявленої раніше зради. А їх дві", - додає пасажирка.
Щойно провідник відійшов, на пасажирку кинулись захрипші сусіди по вагону і почали її критикувати.
З контакт-центру УЗ зателефонували і заявили, що котел в порядку, вагон обігрівався, а заважали мені, увага, протяги від вікна.
"Ви вловили всю красу гри? Провідник переді мнов заламує руки і підтверджує, шо не топив, ібо немає чим, а начальник потягу і чувак з резерву чого-то там запевняють офіс УЗ, шо всьо пучком, просто пасажири очінь нєжні. Претензії до УЗ я зняла. На майбутнє сенсу звертатися до контакт-центру не бачу. Ібо результат нагадує роботу чат-боту, а не реальне службове розслідування", - резюмувала вона.
Нагадаємо, раніше
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що