Державний банк "ПриватБанк" відповів на негативний відгук клієнта про скасування кредитного ліміту після низки фінансових операцій та історії платежів без прострочень. У банку спробували розібратися в і дати пояснення.

Клієнтка Привату опублікувала скаргу через те, що попри користування послугами банку протягом 8 років та відсутність прострочень по кредиту, їй скасували кредитний ліміт.

ПриватБанк, фото: REUTERS
ПриватБанк, фото: REUTERS

"Користуюся приват банком понад 8 років, але такого ще не було. Є кредитний ліміт на 3200 грн. Прострочень немає і не було, закрила більше 20-ти кредитів. Походить термін закінчення дії картки, кредитний ліміт закривати хотіла 31.01. простроченого боргу немає. Перевела на карту понад 900 грн, через годину вийшла зняти якусь суму, але банкомат пише, що користування кредитним лімітом заблокували, це після того як переказала гроші. Звертаюся до оператора в онлайн чаті "Мені шкода, що зараз Вам не доступні кредитні кошти. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості. (боргу немає) Рекомендую перевірити наявність заборгованості в інших фінансових установах. При погашенні Вашої заборгованості, Банк може переглянути своє рішення на надання Вам кредитного ліміту", а після цієї фрази, консультант Юлія всі інші питання ігнорує. 1е боргів немає, 2е в УБКІ свічуся зеленим, якщо ПриватБанк блокує ліміт, він заздалегідь повинен про це попередити, це прописано в договорі і в законодавстві. Завтра якщо нічого не зміниться напишу в нацкомфінпослуг, нехай проводять перевірки і розбираються", - заявила клієнтка банку. Клієнт ПриватБанку

Представник "Приватбанку" відповів на скаргу та повідомив про подальшу процедуру розв'язання проблеми.

ПриватБанк, Україна.ру
ПриватБанк, Україна.ру

"Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Банк приймає рішення про можливість надання ліміту і про його розмір на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників, серед яких є такі, як кредитна історія в Приватбанку і УБКІ, наявність депозитів, довідки про доходи або документів на майно, а також багато іншого. На жаль, за результатами чергового перерахунку моделі, було прийнято рішення обмежити можливість користування лімітом. При прийнятті банком рішення про скасування обмеження Ви будете повідомлені додатково.", - повідомили в ПриватБанку. ПриватБанк
;

Скарга на ПриватБанк, скріншот: МінФін
Скарга на ПриватБанк, скріншот: МінФін

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно
Показати ще

Нагадаємо, раніше ПриватБанк терміново звернувся до українців: шахраї "еволюціонували", як вберегтися

Як повідомляв портал "Знай.ua", ПриватБанк несподівано звернувся до українців із важливою заявою: закривають рахунки і картки

Також "Знай.ua" писав, у роботі терміналів ПриватБанку стався збій: "З'їв тисячі гривень і припинив працювати"