Клієнти ПриватБанку продовжують скаржитися на випадки, коли банкомати "з'їдають" їхні гроші. Один із них розмістив скаргу, в якій розповів, що під час поповнення картки термінал різко перестав працювати, проте гроші так і не були переведені.

Про збій у роботі терміналу Привату клієнт розмістив повідомлення на сайті Мінфіну, заявивши, що "термінал з'їв гроші і просто послав нас на 3 букви".

ПриватБанк, фото: REUTERS
ПриватБанк, фото: REUTERS

"Термінал з'їв 3 тисячі гривень і просто вирішив сказати — я більше не працюю. Що б отримати ці гроші, потрібно зробити картку ПриватБанку. Жирний, жирний мінус банку. Ніколи вас не поважав і поважати не буду", - поскаржився клієнт. Скарга клієнта ПриватБанку

У відповідь на це у банку уточнили, що можуть повернути суму тільки в розмірі 500 гривень. В іншому випадку, людині доведеться оформити картку в банківському відділенні.

Приватбанк, фото: censor.net.ua
Приватбанк, фото: censor.net.ua

Популярні новини зараз
Тарифи на воду вже підняли: де платитимуть дорожче "Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф
Показати ще

"Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк. Процедура повернення коштів залежить від суми поповнення. Перш за все ми намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. Якщо Ви не є нашим клієнтом, авторизувалися за допомогою номера телефону і сума платежу до 100 грн, ми можемо повернути їх на телефон. У випадку, коли сума платежу до 500 грн — на PrePaid картку, з якої Ви можете зробити платіж і не оформляти реальну картку. Якщо сума вище, з метою безпеки Ваших коштів і з метою протидії шахрайству, ми просимо Вас отримати безкоштовну картку для повернення коштів. Таким чином ми зможемо впевнитись в тому, що кошти повернені тій людині, яка вносила їх в термінал. Оформити картку можна в будь-якому зручному відділенні, це не займає багато часу. Після цього, для повернення коштів достатньо звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua", - відповіли у ПриватБанку. ПриватБанк

Скарга на ПриватБанк, скріншот: Мінфін
Скарга на ПриватБанк, скріншот: Мінфін

Нагадаємо, раніше ПриватБанк терміново звернувся до українців: шахраї "еволюціонували", як вберегтися

Як повідомляв портал "Знай.ua", ПриватБанк несподівано звернувся до українців із важливою заявою: закривають рахунки і картки

Також "Знай.ua" писав, "Борги викликають стрес": столична влада вирішила зняти фінансовий тягар з плечей молоді