Державний "ПриватБанк", попри рішення суду, намагається відібрати у клієнтів якнайбільше грошей. Про це на порталі Мінфін розповіла незадоволена клієнтка, яка раніше взяла кредит в установі.
 
За словами клієнтки, вона брала кредит в ПриватБанку у розмірі 4 тисяч гривень. Однак через виникнення заборгованості відбулося засідання суду, за рішенням якого ПриватБанку заборонили стягувати пеню та штраф. 

ПриватБанк, фото: hyser.com.ua
ПриватБанк, фото: hyser.com.ua

Популярні новини зараз

Зваблива Кім Кардашьян у "голій" сукні засвітила еротичну білизну

Ані Лорак зробила це і купається в променях щастя, Каменських не стримала слів: "Страждаємо..."

Популярний у жінок український блогер-мільйонник помер від ковіда, залишивши трьох дітей

Під Чернівцями однорічного малюка розчавило комодом, село ридає: "Жахлива смерть"

Показати ще

"На засіданні мене не було (не знала), але ніхто з представників банку не представив суду квитанцію про оплату у розмірі 5100 грн. Суд постановив, що позов задовольнити частково, і заборонив стягнення пені та штрафу. І рішенням було сплатити 6614 грн 69 коп. Пізніше, коли я отримала рішення суду, я пішла у відділення, де попросила, враховувати 5100 до цієї суми, писали листа в головне відділення, але відповідь була, що гроші я внесла самостійно по своїй волі, і вони погасили штраф, хоча не мали права. Потім я зверталася до ПриватБанку, але вони стояли на своєму. Кожен день телефонували представники різних відділів банку і з кредитної заборгованості з фінансового контролю, служби безпеки, відділу реструктуризації та інших. Усі вони намагалися стягнути кошти, крім тих, що вказав суд. За рішенням суду, за виконавчим провадженням, я все-таки заплатила 6614 грн", - зазначила клієнтка у своєму негативному відгуку. Скарга клієнтки ПриватБанку

Жінка також повідомила, що навіть після сплати боргу ПриватБанк не розблокував її рахунку. З її слів, в установі заявили, що мають повне право стягувати ці штрафи незалежно від судового рішення. 

Скарга на ПриватБанк, скріншот: МінФін
Скарга на ПриватБанк, скріншот: МінФін

"Але мало того, що Приват не зняв арешт з моїх карт, вони дзвонять всім моїм родичам, просять про сплату, знову таки, називають різні суми. Якщо не влаштовує рішення суду або виконання виробництва, то подавайте апеляцію і будемо розглядати цю справу, але це ж не вигідно ПриватБанку, тому що кошти на ці рухи будуть витрачені. Мало того, вони ще кажуть, що ці штрафи, вони мають право стягувати, незалежно на судове рішення. Звичайно і довідку про відсутність заборгованості вони не видають. На форумах в соцмережах я буду шукати ошуканих людей і разом ми будемо протистояти", - резюмувала клієнтка у своєму відгуку. Скарга на ПриватБанк

На скаргу жінки представники ПриватБанку відповів коротко:

"Ваш питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. За результатом розгляду Вам зателефонує наш співробітник".