Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як з його карти двічі списали кошти для платежів і отримання кредитного балансу. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Користуюся послугами цього банку дуже давно, але те, що відбувається за останні 5 днів просто кошмар! Після проведення операції на рахунку карти для виплат залишався позитивний баланс, але пізніше я виявив, що картка в мінусі на 1299 грн. Перший дзвінок у підтримку нічого толком не дав, дівчина стверджувала, що це 2 платежу по терміналу на суму 1299,71 і 75,00 були зарезервовані для списання 31.01.20 потім повернулися мені назад, я їх нібито "витратив" і після вони через деякий час списалися в мінус", - скаржиться клієнт.

ПриватБанк, фото: РБК
ПриватБанк, фото: РБК

Він зазначив, що підняв всі виписки та чеки, які у нього були і з'ясував, що банк провів ці операції 10.02.2020, а не 31.01, як заявила еу оператор.

"Подзвонив в підтримку другий раз, повідомив цю інформацію і дівчина погодилася що це було подвійне списання та оформила заявку на повернення цих коштів. На наступний день знову карта в мінусі на 211 грн. Дзвоню знову в банк, оператор все перевіряє і повідомляє що у мене по рахунку дисбаланс на 306 грн і на 200 грн, і знову оформляє заявку на повернення коштів. Через деякий час банк повертає кошти 211 грн. і на наступний день карта знову в мінусі на 75 грн. і знову дзвінки оператору, який нічого не може зробити і толком пояснити що відбувається з грошима і куди вони діваються", - стверджує клієнт.

Популярні новини зараз

В Україні з 1 квітня запускають II етап медреформи – список нових безкоштовних послуг

ПриватБанк пояснив, коли українці зможуть отримати свою валюту "на руки"

Ані Лорак у зрадницькому міні засвітила форми і довела Instagram до "мурашок"

В Києві дівчаток-підлітків застали за ганебним заняттям на вулиці, - "нудно на карантині"

Показати ще

При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що вони спробують розібратися в ситуації, яка склалася.

"Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.Дозвольте зауважити, що списання коштів ініціюється не банк. Списання проводиться за запитом торгової точки. В даній ситуації, ПриватБанк діяти згідно правил встановлених міжнародною платіжною системою, які актуальні для всіх банків. Кошти, які перебувають у резерві автоматично повертаються назад на доступний баланс картки на 11й день після проведення операції, при відсутності запиту на списання від торгової точки. У разі списання коштів з картки, згідно з правилами міжнародних платіжних систем, регламент обробки заявки на опротестування може складати до 120 днів. Але ми зі свого боку завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб передати запит в платіжну систему як можна швидше. Після обробки запиту ми інформуємо клієнта про результати. Нами буде проведена перевірка щодо Вашого звернення в підтримку, за результатами якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.", - заявили в Приватбанку.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше  

Нагадаємо, ПриватБанк пояснив пропажу грошей з карти клієнтів і відмова в обслуговуванні.

Як повідомляв Знай. ua, "ПриватБанк" злетів у повітря, гроші усипали всю округу.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк пояснив, чому урізає кредитні ліміти.