останнім часом українці активно скаржаться на якість мобільного інтернету. Це зрозуміло, громадянам не вистачає швидкості. Різні мобільні оператори витрачають величезні суми на шикарну рекламу, на яку довірливі клієнти реагують і підключаються, однак пізніше з'ясовується, що в реальному житті все не так барвисто. Так, незадоволений послугами компанії Lifecell українець поділився дуже сумною історією.

Про це стало відомо завдяки відгуку незадоволеного клієнта на одному з українських сайтів.

Lifecell, скріншот: YouTube
Lifecell, скріншот: YouTube

"З кінця 2019 року проживаю в такому місці, де провести кабельний інтернет проблематично. Вирішив скористатися послугою мобільного оператора. "Київстар" відпав сам собою — дорого. Залишилося два оператора "Водафон" і "Лайф". Мені порадили саме "Лайф", так як у нього найбільше покриття 4G. Купив пакет "Лайфхак 2019" за 175 грн. Встановив в Xaomi Redmi LTE. Запустив. До Нового Року була швидкість до 38-45 Мб/с вдень і до 18-25 Мб/сек ввечері. Мені цілком вистачало. Не міг натішитися. Потім побачив, що є тариф просто "Лайфхак" за 150 грн. Умови ті ж (крім кількості хвилин і СМС (але мені вони не потрібні, я використовую тільки інтернет). Оператор підтвердив, що все по інтернету залишається тим же. Перейшов. Але "недовго музика грала" - з початком 2020 року, швидкість різко впала до 12-15 Мб/с вдень і до ганебних) 3-5 Мб/сек ввечері (до речі сьогодні, коли пишу цей відгук (19:42), швидкість 0.8 Мб /сек. Дзвонив оператору, знову запитав про обмеження за тарифом - відповідь "ні". То рекомендували перезавантажити телефон, то надсилали дані по точках доступу. Взяли дві заявки на з'ясування причин такої низької швидкості - все дарма. Лише красиві відписки для "бидла". А ми ще хотіли всією сім'єю перейти на "Лайф". Не рекомендую нікому "Лайф" - обман, пустозвонство, погана якість зв'язку!", - пише незадоволений клієнт.

Історія незадоволеного клієнта, скріншот: otzovik.com
Історія незадоволеного клієнта, скріншот: otzovik.com

Популярні новини зараз
Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, харків'ян змусять платити за минуле за подвійним тарифом.

Як повідомляв Знай.uа українка показала, як Vodafone підло розводить на гроші вірних клієнтів.

Знай.uа писав, Lifecell провів "майстер-клас" з позбавлення від старих клієнтів, приправивши "страва" хамством.