Український оператор мобільного зв'язку lifecell знову обдурив свого вірного клієнта. На цей раз компанія нав'язала невигідну акцію і по-хамськи обійшлася з українцем. Свою скаргу клієнт розмістив у відгуках на сайті Отзовик.

Так, українець користується послугами lifecell більше 15 років і довгий час терпів погану якість роботи мобільного оператора.

lifecell

"Компанія лайф, не думає про своїх клієнтів взагалі, я користувався послугами цієї компанії більше 15 років, з ними завжди відбувалися якісь проблеми, але я намагався закривати на це очі (оскільки всі люди знають мій лайф номер, йому близько 10 років)", - повідомив клієнт.

Починаючи з 2019 року мобільний оператор почав відправляти дивні рахунку.

Популярні новини зараз
Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Ухилянтам готують суворі обмеження: зроблять все, щоб йшли до ТЦК Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

"Влітку 2019 я вперше залишився з Лайф сел наодинці, і пішли рахунки 450 грн, 650 грн, 380 грн це за 3 місяці літа. Одразу почали телефонувати їх менеджери пропонувати включити якийсь тарифний план за 250 грн на місяць, на що я відповідав, що скоро безліміт мені відновлять, я і так підключив по їхній пораді тариф по 150 грн", - поскаржився клієнт.

Потім, після ситуації з банком, його терпінню настав кінець.

[quote author=""]"Я тільки поповнив рахунок на 151 грн, мені пише банк що потрібно відправити СМС з кодом підтвердження списання, або буде прострочення, відповідно штраф ( щоб ви розуміли 250$), і раптом я дізнаюся що за 150 грн СМС не передбачені))), а якщо хочеш СМС-3 грн на день (3 грн 31 день + 150 грн. Мій тариф = 243, а це ціна без лімітного пакета для клієнтів " Київстар ) я попросив оператора дати мені можливість відправити одне СМС, поки банк не закрився, оскільки на дачі я поповнити рахунок не міг, на що мені відповіли, проблеми індіанця щерифа не

Скарга клієнта, скріншот Отзовик

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що одесит Віталій Милуші розповів про відомому українському операторі, який навчився нахабно "кидати" безпорадних і неуважних пенсіонерів на гроші.

Як повідомляв портал "Знай.ua", lifecell оскандалився з-за своєї акції, в якій не надали уточнення для громадян.

Також "Знай.ua" писав, що компанія nPerf протягом певного часу аналізувала якість Інтернету від трьох найбільших провайдерів-Київстар, Vodafone і lifecell.