Телеграм-канал "Народний ревізор" опублікував історію жінки, яка купила телефон в київському магазині мережі "Цитрус". Клієнтка розповіла, що при покупці смартфона, продавці магазину були дуже ввічливі і послужливі, вони дуже наполегливо "впарили" їй страховку до телефону.

"При цьому згадали що навіть якщо ви спеціально кинете телефон на землю – вам поміняють скло швидко і абсолютно безкоштовно", - цитує слова жінки телеграм-канал. Клієнтка погодилася на цю страховку, адже вже мала негативний досвід з телефонами. І випадок з розбитим склом таки стався. "І тут стало зрозуміло, наскільки "Цитрус" зацікавлений в наданні сервісу та задоволених клієнтах, а просто продає додаткову послугу", - йдеться в повідомленні.

Телефон "Цитруса", Народний ревізор
Телефон "Цитруса", Народний ревізор

Смартфон покупниця здала в ремонт ще 2 лютого, але його так і не повернули відремонтованим – то папери ніяк не підпишуть, то говорять про якусь затримку зі страхової компанії. Жінка скаржиться, що і представники страхової не поспішають допомагати. Тим часом "Народний ревізор" опублікував і відповідь "Цитруса" на дану ситуацію.

Скріншот відповіді магазину "Цитрус", Народний ревізор
Скріншот відповіді магазину "Цитрус", Народний ревізор

Популярні новини зараз
Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, популярний супермаркет ледь не відправив жінку в лікарню, дивом врятувалася.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що українка показала, що бовталося в пакеті соку.

Також портал "Знай.ua" писав, що супермаркет АТБ нагодував покупців ковбасою з "делікатесом".