Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як у нього заблокували рахунки і не зміг зняти свій депозит. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"В серпні 2019 року закінчувався термін мого депозиту терміном на один рік. 16 липня 2019 року виконавчою службою було накладено арешт на мої рахунки, в тому й числі і депозит. У зазначений 5 денний термін для переоформлення депозиту я звертався на гарячу, у відділення для розірвання депозиту або як варіант виведення на заарештований рахунок карти Універсальною, оскільки продовжувати депозит у сформованій ситуації не збирався. В моєму проханні було відмовлено, через накладених арештів. На даний момент я частково врегулював питання, пов'язані з виконавчим провадженням, мої рахунки розблоковані банком, в зв'язку з чим я хотів би достроково отримати свої гроші, щоб мати можливість продовжити погашення наявної заборгованості", - розповів він.
В Приватбанку спробували пояснити, чому сталася ця ситуація і пояснили, як можуть допомогти в даній ситуації і як він може забрати свій депозит в залежності від договору.
"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте зауважити, що у разі надходження в банк запиту від Державної виконавчої служби, банк повинен дотримуватися постанови, що надійшла. Що ж стосується Вашого вкладу, у випадку, якщо депозит не термінове, Ви можете його розірвати у відповідності з діючими умовами вкладу. У разі оформлення строкового депозиту, його розірвання можливо тільки по закінченню терміну вкладу.", - заявили в Приватбанку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, зловмисники знімають десятки тисяч c клієнтів Monobank.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк блокує рахунки українців з-за порушень ПДР.
Також Знай. ua писав, що клієнти Приватбанку потрапили в лапи шахраїв.