У Києві недобросовісні продавці пропонують доставку картоплі мішками додому. За скаргами багатьох покупців, якість картоплі викликає нарікання - значна частина її виявляється гнилою, поїженою чи з іншими дефектами.

Відповідні дописи невдоволених споживачів розміщені у багатьох Facebook-групах.

Автором однієї скарги стала киянка Вікторія Александренко.

"Обережно: неякісний товар та недобросовісна реклама в групі", - попереджає жінка.

Скріншот Facebook
Скріншот Facebook

Популярні новини зараз

Схеми обману українців у супермаркетах: як не потрапити на гачок і не купити втридорога зіпсований продукт

Зірки "Постукайся в мої двері" Ханде Ерчел і Керем Бюрсін регулярно сваряться: у всьому винен колишній актриси

Від 3 до 5 за примусову вакцинацію: Володимир Зеленський окреслив чітку позицію

Зірка "Школи" Анна Трінчер залишилася без житла: навіть Павло Зібров не допоміг

Показати ще

"Замовила два мішки картоплі з доставкою. Привезли її нам пізно ввечері (тепер розумію, що не випадково), ми оглянули мішки, наскільки могли це зробити при вуличному освітленні, склали одразу в машину. Вранці почали перекладати, виявилося, що половина абсолютно непридатна до вживання, частина довелося викинути відразу, не хотілося нести в будинок гниль", - розповідає українка про деталі покупки.

Продавець сконтактувався з жінкою після того, як вона розмістила дописи зі скаргами і попросив видалити публікації, щоб не псувати репутацію. Він також пообіцяв замінити зіпсований товар.

"Андрій написав в особисті повідомлення з претензією, висловлюючи подив, чому нам досі не обміняли товар.

В якості компенсації запропонував купити у нього ЩЕ мішок картоплі в половину ціни. Дзвонили наполегливо він і його напарник, реально витріпали нерви, залишали голосові повідомлення.

Наполягали на тому, щоб фото їх картоплі були видалені.

У підсумку, заблокували мене, ймовірно, продовжують рекламувати свій "товар".

Публікуються в групах Оболонський район, Виноградар, нові Петрівці. Публікують різні люди, але номер Вайбер для замовлення вказують один і той же", - пише споживачка.

Також киянка показала скріни листування з продавцем.

Осторожно: некачественный товар и недобросовестная реклама в группе. К сожалению, создатели обоих постов (может это...

Geplaatst door Viktoriia Aleksandrenko op Vrijdag 10 april 2020

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше у Києві запустили популярну службу доставки їжі.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Укрпошта та AliExpress повернуть посилки з Китаю вантажними літаками, розклад доставки.

Також "Знай.ua" писав, що Кур'єр популярної служби доставки зробив це за кермом, кияни шоковані, - "Дезінфекція така?"