Як відомо, в супермаркетах не рідко зустрічаються зіпсовані продукти. Також і на цей раз один з популярних українських магазинів залишив на полиці твердий сир, покритий цвіллю. Свою скаргу розмістила покупниця на сайті Otzyv.ua.

Супермаркет, фото pixabay
Супермаркет, фото pixabay

Так, жінка розповіла про зіпсований товар і роботу в Экомаркеті. За її словами, в цьому супермаркеті постійні черги, а у касирів практично ніколи немає здачі. До того ж, на полицях магазину лежить давно зіпсований сир. На доказ своїх слів покупниця розмістила фото запакованого простроченого продукту, на якому прекрасно видно цвіль. Також вона зазначила, що це не елітний сир з пліснявою, а звичайний молочний продукт, який "запилився" на полиці в Экомаркеті.

"На жаль, не з благородною цвіллю, а цвіллю рівня ЕКОМАРКЕТ. Постійні черги та ніколи нема здачі з БУДЬ-ЯКИХ купюр! Навіть якщо ти купуєш щось на 60 грн і даєш 100,у них не буде здачі. Як так виходить?" - поскаржилася жінка.

Скарга покупниці, скріншот Otzyv.ua

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що покупниця поскаржилася на Сільпо через запліснявілий хамон.

Як повідомляв портал "Знай.ua", жителі Харкова обурені захмарними цінами на гречку.

Також "Знай.ua" писав, що у Києві чоловік намагався вкрасти з супермаркету повну візок продуктів.