Про це пише Киеввласть.

Про причини летальної статистики на ділянці між базою “Динамо” та селищем Козин, що знаходиться в межах Києва, стало відомо з матеріалу видання Mind.

“Траса пережила реконструкцію в 2010 році. Саме тоді Р-01 з трисмугової перетворилася на чотирисмугову. При цьому збільшення кількості транспортних смуг було досягнуто за рахунок їх фактичного звуження – банально шляхом нової розмітки. Фізично досипали по метру по узбіччях, але подекуди – пошкодували і метра”.

В результаті деякі ділянки дороги з поперечним профілем 2х2 мають ширину смуги 2,78 м при мінімально допустимих за нормативами 3 м. Фахівці також виявили ділянки, де ширина смуг звужується до 2,62 м, а біля узбіччя – до 2,58 м., – повідомляється посиланням на експертів Госдор НДІ і “Декра Експерт”.

В результаті, станом на кінець 2019 року на 100 зіткнень тут спостерігається 46 загиблих, тоді як, наприклад, на “Варшавці”, яка входить в перелік найбільш небезпечних автобанів, на таку ж кількість ДТП припадає 26 летальних випадків. При тому, що довжина “Варшавки” у межах Київської області 79,3 км, а всієї Старообухівській – лише 36,3 км.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 12 грудня для всіх знаків Зодіаку: як у четвер встигнути все Будьте дуже уважні щодо оплати за газ: українці попередили, як не втратити гроші на комуналці Українці не підозрюють про наслідки: які пастки приховує "Національний кешбек" Краще не беріть 500 гривень у касирів: українців попередили про небезпеку, і навіть банк не допоможе
Показати ще

Критична ситуація виникла практично відразу після фіктивної реконструкції. Приміром, за 2007-2010 рр. на трасі, незважаючи на 20 зафіксованих ДТП, загиблих не зареєстровано. А за аналогічний період 2011–2014 рр. загинуло і було важко травмовано 14 чоловік в 34 ДТП, повідомляється в матеріалі.

При цьому офіційна статистика є на порядок більш скромною порівняно з реальною з-за специфіки збору даних у МВС, так як фіксація загиблих відбувається лише на місці дорожнього інциденту, уточнюють автори розслідування.

Фахівці стверджують, що проблема також обумовлена надмірно високим трафіком, на який не розрахована транспортна інфраструктура на даній ділянці:

“Незважаючи на те, що траса Р-01 відноситься до автошляхами другої категорії, для яких інтенсивність руху передбачена ДБН на рівні від 3 000 до 10 000 автомобілів на добу, реальна завантаження Р-01 від ТЦ “Атмосфера” в смт Козин перевищує граничний норматив три рази – 28 900 автомобілів в будній день”, – повідомляється з посиланням на інженерний аудит НДІ Укравтодору, вироблений в кінці 2019 року.

“При такій інтенсивності та щільності руху керівництво Служби автомобільних доріг України у Київській області в 2010 році замість того, щоб надати дорозі Р-01 категорію національного значення з відповідними інфраструктурними вдосконалення­шенствованиями, вирішилося лише на те, щоб перемалювати розмітку, в результаті чого на асфальті з'явилося чотири смуги, які ледь досягають допустимої госстройнормами ширини, а іноді і не досягають”, – затверджується в розслідуванні.

Нагадаємо, що влітку 2018 року ЗМІ сколихнула інформація про жахливу ДТП на Старообухівській трасі, коли в результаті лобового зіткнення в одному з постраждалих автомобілів живцем згоріла сім'я з трьох осіб. Машини рухалися назустріч суміжними смугами, і принаймні одна з них виїхала на “зустрічну”.

Також на одній з ділянок траси в 2009 році сталося смертельне ДТП за участю екс-мера Києва Олександра Омельченка. Винним був визнаний пішохід загинув на місці ДТП.