Про це пише Обозреватель.

Міжнародна фінансова компанія Телетрейд назвала виконавця інформаційної атаки на свою репутацію. Ним виявився колишній підрядник Телетрейд, піар-агентство Аміллідіус, очолюване Богданом Терзі.

Не так давно відома компанія Телетрейд опинилася під прицілом недоброзичливців. Вона зіткнулася з брудною інформаційною атакою на свою репутацію. У ЗМІ почали з'являтися матеріали, що порочать чесне ім'я брокера, на підставних доменах публікувалися статті про те, що Телетрейд – шахраї, почастішали СМС-розсилки, що Телетрейд не видає гроші своїм клієнтам, а відгучники заповнилися фейковими відгуками про роботу компанії. Представники Телетрейд навіть натякнули, що мав місце факт шантажу і погроз на їхню адресу.

Свою реакцію і позицію компанія Телетрейд озвучила на пресконференції в Інформаційному агентстві "Інтерфакс-Україна", де спростувала всі звинувачення і звернулася до журналістської спільноти з проханням не ставати інструментом у руках шахраїв.

Перші дні атаки представники Телетрейд були дуже коректні й уникали будь-яких прямих звинувачень у бік можливих замовників і виконавців чорнушної кампанії. Але тепер, коли компанія зібрала достатню кількість незаперечних доказів, отриманих у ході спеціального розслідування, було встановлено – атака на їхню репутацію чинилася руками колишнього підрядника компанії Телетрейд, піар-агентства Аміллідіус.

Популярні новини зараз
Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає
Показати ще

"Інтернет – цікава штука, завжди залишаються сліди. Питання вміння ці сліди виявити і зафіксувати. Нам це вдалося. Ми вийшли на цікаву структуру, яка іменується "Аміллідіус", позиціонуючи себе як піар-агентство. Протягом багатьох років вони працювали на Телетрейд, надавали різні послуги з піару, а зараз вони працюють проти компанії", – коментує наявну ситуацію адвокат компанії Євген Солодко.

Аміллідіус – фірма, яка існує на ринку з 2017 року. Засновником і керівником цієї компанії зазначений фінансовий аналітик, а в минулому фінансовий експерт компанії Телетрейд, Богдан Терзі.

Однак адвокатам Телетрейду вдалося з'ясувати, що юридично такої компанії, як Аміллідіус, на території України не існує.

"Юридична особа з такою назвою в нашій країні не зареєстрована. В Україні існує лише група фізичних осіб, які працюють під брендом "Аміллідіус", а Терзі – не більше ніж обличчя бренду", – каже адвокат Євген Солодко. – "Однак існує ТМ "Аміллідіус", зареєстрована на Ельвіру Гаврилову (дівоче прізвище Ельвіри Герасимової). Також ми виявили, що подібні фірми з такою самою назвою Аміллідіус числяться в реєстрі деяких країн ЄС – Польщі та Португалії. Власниками цих компаній в реєстрах числяться Ельвіра та Андрій Герасимови, у Польщі – Андрій Герасимов і Богдан Терзі».

Чому ж фірма, яка так активно працює в Україні, не наважилася офіційно зареєструватися в країні, офіційно платити податки і наймати людей на роботу?

"Я думаю, це усвідомлений крок – спроба себе убезпечити. Ці люди знали, на що йдуть і до яких методів збираються вдаватися у своїй діяльності, щоб заробити", – говорить адвокат Телетрейд Євген Солодко. – "Але це не означає, що вони достатньо розумні, щоб їх не можна було вирахувати і довести їхню причетність до протиправних дій. Зараз нашою командою ведеться активна робота зі збору необхідної інформації для її передачі правоохоронним органам. Замовник, а також джерела фінансування цієї чорної кампанії нами так само зафіксовані, є підтвердження транзакцій, скриншоти листувань. зараз стало очевидним, що всі звинувачення проти Телетрейд – це проплачена негативна піар-кампанія, яка коштує грошей – це десятки тис. у.о. Відповідь на запитання, навіщо витрачати такі суми на те, щоб поливати брудом свого колишнього клієнта, очевидна. Мета – заробити на дискредитації репутації ТТ", – стверджує юрист.

Факт співпраці з рекламним агентством Аміллідіус підтверджує і прессекретарка Телетрейд Дарина Рулевська: "Ми працювали з Аміллідіусом кілька років. Вони надавали нам різні види послуг, від організації та проведення заходів до СММ і покращенням репутації компанії в мережі".

Однак незабаром після припинення співпраці TeleTrade з Одеським піар-агентством, компанію накрила інформаційна атака.

"Одним із перших тривожних дзвіночків стало те, що для очорнення нашої репутації використовувалася низка доменів. Частина цих доменів колись у рамках роботи в інтересах TeleTrade використовували працівники Аміллідіуса", – каже прессекретарка TeleTrade в Україні. – "Плюс в одного з партнерів Телетрейд в Україні, компанії ЦБТ, вже був болючий досвід негативної інформаційної атаки в їхній бік, що почалася незрозуміло звідки. Саме тоді агентство Аміллідіус, із яким ЦБТ також співпрацювало в рамках управління репутацією, і допомагало в боротьбі проти чорного піару. Це насторожило нас, і ми почали внутрішнє розслідування".

Працівники Центру Біржових Технологій (ЦБТ), які так само зіткнулася з недоброчесністю піар-агентства Аміллідіус, поділилися власною історією:

"Ми працювали з Аміллідіусом над просуванням власного бренду. Потім різко в декількох ЗМІ незрозуміло чому вийшли негативні матеріали про роботу нашої фірми. PR-агентство Аммілідіус активно допомагало нам захищати нашу репутацію, і ці атаки припинилися. Ми розсталися на позитивній ноті. І тут раптом знову в інтернеті з'являються брехливі, абсолютно мерзенні статті, з оцінкою, характеристиками і згадкою особистої інформації та імен наших працівників. Відразу стало зрозуміло, що це справа рук когось наближеного до нас. Дуже швидко з'ясувалося, що це наш колишній підрядник Аміллідіус. Вони навіть не намагалися це якось приховати. Просто такі методи роботи, ти повинен постійно їм платити або за покращення своєї репутації, або за те, щоб вони її публічно не знищували. Людям незнайоме поняття честі і бізнес-етики", – обурено розповідає історію одна з працівниць Центру Біржових Технологій Олена Якубовська.

"Аміллідіус виявився дуже недобросовісним підрядником, який заради грошей готовий перейти межу як етики, так і закону. Звісно, ми плануємо не просто захищати свою репутацію, а й притягти до відповідальності всіх причетних. Це важливо хоча б тому, що жодна інша компанія не повинна постраждати від їхніх рук. Тепер, коли все розкрилося і стало зрозуміло, як працює Аміллідіус, ми рішуче маємо намір відстояти свої права про захист честі та гідності в суді", – каже фінансовий консультант ЦБТ Дмитро Ротар, який також став жертвою брудних звинувачень колишнього підрядника.

Резюмуючи все вищезазначене, хочеться ще раз звернутися до всіх бізнес-компаній і сказати, що перш за все на першому місці у своїй діяльності будь-яка поважна фірма має керуватися бізнес-етикою, а вже потім прибутком, інакше успішну компанію не побудуєш. Рано чи пізно правда стане відомою, і тоді ніякі гроші не допоможуть відновити добре ім'я і людини, і бренду, який не гребує у своїй роботі методами шантажу, залякування та вимагання