Популярна в соцмережі Facebook Українська блогерка Татуся Бо опублікувала обурений пост, адресований оператору мобільний зв'язок Київстар. Повідомлення вийшло дуже лаконічне, але тим концентрированнее його експресія. Обережно, в пості нижче міститься обсценная лексика (18+)

Татуся Бо висловила невдоволення російськомовним і надто вже нав'язливим сервісом. "Як же ж за * * *ли ваші російськомовні роботи і не менш російськомовні бабушки-оператори".

Шановна компанія Київстар, як же ж тільки заїбали ваші російськомовні роботи і не менш російськомовні...

Geplaatst door Татуся Бо op Dinsdag 6 oktober 2020

По всій видимості, Татусю, яка вже не перший рік користується послугами "Київстару" вкрай втомили дзвінки від представників компанії. За словами блогерки, їй телефонують по дев'ять разів на день з пропозицією купити їх Домашній Інтернет. З емоцій щодо Київстару Татуся назвала "біль, відчай, хейт і матюки".

Популярні новини зараз
Працював усе життя — а пенсії вистачить лише на хліб: після індексації українці бідніють "Бусифікація" під забороною, але підрозділи виснажені: кого пошлють на "нуль" Пенсіонерів обкладуть податками: у кого держава забиратиме частину виплат Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Показати ще

Вона також додала що якщо компанії потрібно “терміново дати пораду і прорекламувати якусь іншу мережу, то вона дуже рекомендує утриматися.

У коментарях під постом відгукнулися безліч солідарних з блогеркою користувачів, яких також втомив нав'язливий сервіс "Київстару".

Нагадавши, Київстар придумав, як спростити життя абонентам.

Як повідомляв Знай. ua, в Україні зміняться правила для операторів і абонентів мобільного зв'язку, штрафи, спам і скарги.

Також Знай. ua писав, що українка показала дивну накрутку на тарифах Vodafone.