Українці жорстко розкритикували велику мережу українських будівельних гіпермаркетів "Епіцентр". А все через те, що адміністрація неналежним чином ставиться до клієнтів в карантин "вихідного дня".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Так, про вельми неприємну ситуацію розповів київський організатор Леонард Григор'єв на своїй сторінці в Facebook.
"Епіцентр" - Ви дно! Так, треба, так терміново, довелося робити ще вчора онлайн замовлення. Сьогодні поїхав забирати. Паркуюся, одягаю маску, заходжу в двері, хол... Черга в холі людей 40-50 (в закритому приміщенні, звичайно, це краще, ніж ринок на відкритому повітрі, гаразд х*р з ним). Стоїть хлопець в центрі людей - температуру міряє. Тобто, стоїть собі в халаті хлопець, а навколо нього люди... далі (як потім ці люди і сказали) потрібно взяти талончик. Талончик, мати його, електронної черги. Тобто, не порядок живої черги (прийшов, сказав номер замовлення і тобі його винесли, а прийшов – і чекай, поки його ще 20 хвилин шукатимуть по електронній черзі). Ок, йду до терміналу, і папір в цьому терміналі – Закінчився", - написав киянин.
Але на цьому, як виявилося, проблеми не закінчилися.
"Ок, є номер на табло (запам'ятав, 185). Чекаю ще 20 хвилин. Називають номер, підходжу, видають, оплата картою.
- Назвіть номер замовлення!
- Що!? На*рена я вводив цей же номер замовлення в терміналі?
- У вас немає талончика, треба звірити.
Як за 40 хвилин три рази пробити дно, розповість і покаже — "Епіцентр", - в серцях сказав Леонард.
При цьому він також звернувся до міністра Максима Степанова.
"А сенс в такому ось "вихідному" для всіх, якщо і далі через ж*пу?! Дайте людям нормально працювати, а не займатися х*рней... І так, мені до найближчого ринку 5 хвилин, а в "Епіцентр" - 15 хвилин на машині", - резюмував Григор'єв.
Зазначимо, що співробітники "Епіцентру" під публікацією попросили "уточнити номер замовлення, для детального розгляду ситуації". Але їх прохання, судячи з усього, залишилася проігнорованим.
Тим часом в коментарях до посту юзери вказують і на інші проблеми, які виникають навколо роботи цього ТЦ.
"У всю наголошують, як безпека важлива, а співробітники спокійно ходять з масками на підборіддях і кашляють. Чувака в халаті з термометром можна взагалі назвати аніматором. Тикає цим термометром, не завжди потрапляє на руку навіть, а якщо і потрапить - не дивиться на нього", - написав Владислав Кудрик. До слова, деякі юзери вважають: "Це не дно, а відображення звичайної української реальності...".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Раніше повідомляли, затоплену Буковину залишили без виплат Зеленського: "Жодної копійки не отримали!".
Як повідомляв Знай.uа, київським ТЦ дозволили працювати довше в розпал пандемії.
Знай.uа писав, "Це повна дурня": як пройшов карантин вихідного дня в Україні.