9 серпня у Криму було знищено військову базу російських окупантів, кілька потужних вибухів різко перервали відпочинок росіян на тимчасово окупованому українському півострові.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦя подія неабияк потішила українців, які почали жартувати про те, що саме час бронювати путівки для майбутньої відпустки у Криму. Осторонь не залишилися й відомі вітчизняні торгові марки, супермаркети та мобільні оператори.
Наприклад, мобільний оператор Київстар опублікував фото зі святкового "відкриття" нової точки у тимчасово окупованій Новофедорівці, яку було оформлено у патріотичних синьо-жовтих кольорах. Вказали й конкретну дату - вересень 2022 року.
Разом з тим торгова марка Галичина продемонструвала один зі своїх продуктів, а саме молоко зі знаковою назвою "Крим". Водночас АТБ-Маркет приєднався до ініціативи інтернет-магазину Rozetka, Allo та інших і "прилаштував" свою вивіску на знаменитому "Ластівчиному гнізді" у Криму.
"Ми своє резервуємо на першому поверсі", - жартують в АТБ-маркеті, закликаючи приєднуватися й інші компанії, зокрема Укрпошту та Нову пошту.
Нагадаємо, 9 серпня в Криму пролунала серія вибухів на військовому аеродромі у селищі Новофедорівка. У російському Міноборони причиною вибухів назвали "порушення вимог пожежної безпеки". Водночас в Міноборони України закликали росіян не палити у "невстановлених місцях".
Нагадаємо, у Криму злетіла у повітря військова база: лунає повітряна тривога, почалася паніка
Як повідомляв "Знай.ua", морпіх "Фома" описав один з найстрашніших днів на фронті: "Бої тривали практично цілодобово"
Також "Знай.ua" писав, "Не радить докурювати цигарку, коли почули повітряну тривогу": воїн, який відповідає за оповіщення, розповів, як це працює насправді