Клієнт поскаржився на "Ощадбанк" через те, що його зарплатну картку заблокували та залишили без засобів для існування. Подробиці він виклав у відгуку на сайті Мінфін .
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів, що Ощадбанк заблокував його карту, на яку він отримує заробітну плату. Він дав зрозуміти, що інших доходів немає і тому залишився зовсім без засобів для існування.
"Доброго дня, ви заблокували мою зарплатну картку, мені платять по 2000 грн, а то й менше на роботі, ви списуєте все під чисту під час військового становища. Тим самим залишаючи мене без коштів для існування…що ви мені пропонуєте робити???" , - обурився клієнт.
Співробітники "Ощадбанку" відреагували на скаргу клієнта та порадили йому звернутися до контакт-центру для встановлення всіх подробиць та перевірки можливості розблокування картки.
"Якщо на вашій карті встановлено арешт, то для перевірки можливості його зняття рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номера телефону в контакт центру", - повідомили у банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українець втратив кругленьку суму через збій у ПриватБанку, допомагати ніхто не прагне: "Послали куди подалі".
Також наш портал інформував, міністр соцполітики Оксана Жолнович розповіла, як отримати пенсію без пошти та картки банку: "Ми їх туди перерахуємо".
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, що українець поскаржився на Monobank через 4 роки довірчих відносин: посеред ночі почали пропадати гроші.