Клієнт поскаржився на "Ощадбанк" через те, що його зарплатну картку заблокували та залишили без засобів для існування. Подробиці він виклав у відгуку на сайті Мінфін .

Чоловік розповів, що Ощадбанк заблокував його карту, на яку він отримує заробітну плату. Він дав зрозуміти, що інших доходів немає і тому залишився зовсім без засобів для існування.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

"Доброго дня, ви заблокували мою зарплатну картку, мені платять по 2000 грн, а то й менше на роботі, ви списуєте все під чисту під час військового становища. Тим самим залишаючи мене без коштів для існування…що ви мені пропонуєте робити???" , - обурився клієнт.

"Ощадбанк", фото: Знай.ua
"Ощадбанк", фото: Знай.ua

Популярні новини зараз
Деяким пенсіонерам виплатять гроші за старі "недоліки" Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Тариф 7,96 грн/куб діятиме не для всіх: кому доведеться платити більше Є чим пишатися: який вигляд має перший український позашляховик, який плутають з іномаркою
Показати ще

Співробітники "Ощадбанку" відреагували на скаргу клієнта та порадили йому звернутися до контакт-центру для встановлення всіх подробиць та перевірки можливості розблокування картки.

"Якщо на вашій карті встановлено арешт, то для перевірки можливості його зняття рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номера телефону в контакт центру", - повідомили у банку.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін minfin
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін minfin

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українець втратив кругленьку суму через збій у ПриватБанку, допомагати ніхто не прагне: "Послали куди подалі".

Також наш портал інформував, міністр соцполітики Оксана Жолнович розповіла, як отримати пенсію без пошти та картки банку: "Ми їх туди перерахуємо".

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, що українець поскаржився на Monobank через 4 роки довірчих відносин: посеред ночі почали пропадати гроші.