Один із найбільших українських банків, у якому більшість пенсіонерів та бюджетників отримують свої законні виплати, продовжує неприємно дивувати своїх клієнтів. Цього разу українка поскаржилася на "дивні повідомлення" від банку щодо картки, яка вже булу заблоковано.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Було заблоковано картку киянина у травні 2019 року (загублена). За станом здоров'я змогла розблокувати у жовтні 2021 року, але отримати картку змогла лише влітку, знову ж таки за станом здоров'я. За цей період якимось чином на заблоковану картку тричі надходили виплати від Київради за 300 грн.
Коли змогли мені встановити пін-код (6 годин по телефону) для чого знову мені довелося їхати у відділення, на рахунку був 0. Додам, що 24 лютого прийшла єдина за рік смс на вайбер про зняття штрафу 100 грн. У ваших співробітників почуття гумору на рівні виріши… У мене питання — навіщо така картка киянина? Думаю, що тільки-но дозволить мій фізичний стан, відмовитися або закрити картку.", - пише незадоволена клієнтка.
Заради справедливості варто заявити, що "Ощадбанк" таки відповів українці: "Згідно з тарифами банку, якщо карткою не користуватися протягом 12 місяців, то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень на місяць, якщо на рахунку менше 100 гривень списується доступний залишок. Якщо на карті немає коштів, то в мінус комісія за обслуговування картки не списуватиметься".
Однак про те, що картку вже тривалий час заблоковано, так ніхто й не заявив.
Нагадаємо, українців обдирають до нитки: банк накрутив приховану комісію та здер з клієнта майже тисячу гривень.
Раніше повідомлялося, в "Ощадбанку" спалахнув скандал через нав'язування кредитних карток: "Змусили".
Також, в Ощадбанку заявили про нововведення для клієнтів: які зміни відбулися в тарифах.