Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який відомий тим, що має найбільшу мережу банкоматів та терміналів поповнення, продовжує псувати клієнтам нерви. Справа в тому, що банкомати банку під час відключення світла не завжди видають людям те, що вже опрацювали.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українець потрапив саме в таку ситуацію – чоловік вставив картку до банкомату, вибрав необхідну суму, і тут вимкнули світло, а банкомат грошей не видав.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Проводив дві операції зі зняття готівки з картки ПриватБанку. Коли виконував друге зняття, банкомат почав відраховувати готівку, однак відключили світло і банкомат не видав готівку, повернув лише картку. З рахунку списали 10 000 грн. + 100 грн. комісії! Після того як я залишив". заявку на повернення коштів, було написано, що термін розгляду 1 день, за необхідності інкасації – 3 дні.
Відповідь надійшла через 7 днів, і у відповіді сказано: "На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з будь-якої причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат "Допомога Онлайн"." Якби це було 200 чи 500 грн, я навіть заявку не залишав би, але за фактом ПриватБанк вкрав у мене 10000 грн та ще й комісію за це взяв.", — пише незадоволений українець.
Нагадаємо, "Добиваєте народ, горіть у пеклі...": українці з картами "Ощадбанку" не витримали нових штрафів.
Раніше повідомлялося, чи в Україні зникнуть обмінники? Як вплинуть нові правила гри на маленькі фінкомпанії.
Також, "Ощадбанк" запідозрили у шахрайстві, "відбирає" останні гроші: "Як прожити?".