Українка поскаржилася на ПриватБанк через списання з її картки соціальної виплати. Подробиці інциденту жінка розкрила на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що разом із двома дітьми є внутрішньою переселенкою та отримує соціальну допомогу від держави. Напередодні їй прийшла чергова виплата і вирішила зняти її через банкомат ПриватБанку. Операція не мала успіху, адже в один момент у пристрої стався збій і гроші були видані. Втім, уся сума списалася з картки. Клієнтка сильно обурилася інцидентом, адже через помилку залишилася без грошей.
"Знімала гроші в банкоматі. Банкомат нібито відраховував гроші, але нічого не видав. Кошти списалися з рахунку. Ці гроші я отримала як ВПО на себе і двох малолітніх дітей. Наступного разу я щось отримаю в середині грудня. Оператор сказав. чекати, що вони розбираються. У мене питання як пояснити дітям, що їсти нема чого через помилку банку. Куди звернутися, щоб мене почули?", - розповіла про своє лихо українка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили клієнтку, що над вирішенням проблеми вже працюють. Втім, судячи зі слів клієнтки, за обіцяний час гроші так і не повернули.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк доводить клієнтів до відчаю, блокуючи карти після зняття готівки: "Пробив дно".
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "на біженцях заробляє": після піврічної окупації українці раділи життю на волі, але втрутився "ПриватБанк".