Через переїзди з місця на місце під час війни часто втрачаються документи, зокрема пенсійне посвідчення. Українцям пояснили, як відбувається процедура його відновлення.

У ПФУ дали чітку інструкцію та нагадали, що кожному українцю, який отримує пенсію, видають таке посвідчення і відновити його не важко.

Пенсіонери, скріншот: YouTube
Пенсіонери, скріншот: YouTube

Куди українцям подавати заяву:

  • у будь-який зручний територіальний орган ПФУ;
  • через власний кабінет на веб-порталі електронних послуг ПФУ (portal.pfu.gov.ua);
  • за допомогою мобільного додатка Пенсійного фонду.

Якщо пенсіонер звертається особисто, йому потрібно написати заяву, а також пред'явити паспорт із фото. На веб-порталі подати заяву можна розділ "Про пенсійне забезпечення". У мобільному додатку: у вкладенні "У ПФУ" - розділ "Комунікації у ПФУ" - "Заява на виготовлення пенсійного посвідчення".

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Пенсіонерка з телефоном, фото пл.вгороде
Пенсіонерка з телефоном, фото пл.вгороде

Українці зможуть отримати нове посвідчення у обраному сервісному центрі Фонду, адреса якого вказана у заяві. Наразі також діє електронне пенсійне посвідчення, яке відображається у додатку "Дія" та має таку ж юридичну силу, як паперове.

Якщо пенсіонер особисто не може зайнятися відновленням документа, за нього це роблять довірені особи з повноваженнями в законному порядку.

Раніше ми писали про те, що українцям списуватимуть кредити на житло та авто: які умови та терміни подання заявки

Також портал Знай.ua писав, що українських водіїв попередили про штраф, не час для "понтів"