Через переїзди з місця на місце під час війни часто втрачаються документи, зокрема пенсійне посвідчення. Українцям пояснили, як відбувається процедура його відновлення.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ ПФУ дали чітку інструкцію та нагадали, що кожному українцю, який отримує пенсію, видають таке посвідчення і відновити його не важко.
Куди українцям подавати заяву:
- у будь-який зручний територіальний орган ПФУ;
- через власний кабінет на веб-порталі електронних послуг ПФУ (portal.pfu.gov.ua);
- за допомогою мобільного додатка Пенсійного фонду.
Якщо пенсіонер звертається особисто, йому потрібно написати заяву, а також пред'явити паспорт із фото. На веб-порталі подати заяву можна розділ "Про пенсійне забезпечення". У мобільному додатку: у вкладенні "У ПФУ" - розділ "Комунікації у ПФУ" - "Заява на виготовлення пенсійного посвідчення".
Українці зможуть отримати нове посвідчення у обраному сервісному центрі Фонду, адреса якого вказана у заяві. Наразі також діє електронне пенсійне посвідчення, яке відображається у додатку "Дія" та має таку ж юридичну силу, як паперове.
Якщо пенсіонер особисто не може зайнятися відновленням документа, за нього це роблять довірені особи з повноваженнями в законному порядку.
Раніше ми писали про те, що українцям списуватимуть кредити на житло та авто: які умови та терміни подання заявки
Також портал Знай.ua писав, що українських водіїв попередили про штраф, не час для "понтів"