Один із найбільших українських державних банків, який користується популярністю лише завдяки великій кількості банкоматів та терміналів по всій території країни, продовжує додавати проблем своїм клієнтам. Цього разу йтиметься про дуже "тонку" тему - громадянську позицію.

Справа в тому, що жінка з паспортом сусідньої Білорусі поскаржилася, ніби її принижують. Давайте розбиратися, і дізнаємося, чи все залежить від паспорта іншої країни. Раптом жінка за національністю саме українка.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Мені вже набридло, що банк мене принижує і повністю позбавляє прав на мої гроші тільки тому, що маю білоруський паспорт. Коли я намагалася дізнатися, що з моїми рахунками на самому початку війни, банк відмовчувався заготовленим повідомленням про "блаблабла" резидент країни агресора "блаблабла", а в службі підтримки говорили, що для того, щоб розблокувати вхід у додаток, потрібно прийти в банк, але в банку вас обслуговувати не будуть, тому що ви з країни агресора блаблабла, тобто мені кажуть, що банку пофіг.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

І тут, несподівано, через 10 місяців, банк посилає імейл про заборгованість 125 гривень за якесь там обслуговування. Ух ти, нежданка. ***приватбанк, ти вже вкрав у мене мої гроші, заблокувавши доступ до рахунків та додатків і повністю позбавив мене прав клієнта. Ти що не можеш сплатити ці 125 гривень сам, зі вкрадених у мене грошей? Камоне, це вже смішно.

Приватбанк постійно принижував мене, починаючи з 24 лютого, виправдовуючись війною та ситуацією в країні. І ось через 10 місяців, ти все ще не вважаєш мене за людину, повноправного клієнта і продовжуєш відмовляти мені у відповідях на мої запитання, принижуєш, вимагаю якусь там заборгованість. Просто заплати ці 125 гривень, узявши гроші з мого бізнесу рахунку, в чому проблема? Ти ж вмієш приймати рішення за клієнтів та позбавляти їх прав! Вчини із заборгованістю теж.", - пише клієнтка банку.

Відгук невдоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Нагадаємо, ПриватБанк попередив українців про фейкові повідомлення про "виплати від ООН".

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк зробив важливе попередження перед Новим роком: українці можуть залишитися без грошей.

Також, "Гроші для ЗСУ, а не ПриватБанку": українцю заблокували рахунок, доки захисники чекають в окопах.