Один із найбільших українських державних банків країни "Ощадбанк", який користується популярністю лише завдяки обов'язковій квоті на держпідприємствах з отримання зарплатної картки, продовжує робити нерви своїм клієнтам. На цей раз мова знову піде про хамську поведінку співробітників банківських відділень.

Справа в тому, що клієнтка банку зрозуміла, чому цей банк, за її словами, інші люди називають "відсталим".

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Ощадбанк, скриншот: YouTube
Ощадбанк, скриншот: YouTube

"Не за власним бажанням довелося стати клієнтом цього банку, і тепер стало зрозуміло, чому цей банк, незважаючи на весь його ребрендинг, вважають відсталим. Особливо хочу "відзначити" відділення на пр-ті Маяковського 73а, Деснянський район (ж/м Троєщина). У цьому відділенні працюють не компетентні працівники, у яких просто хамське ставлення до своїх клієнтів та клієнтів, що прийшли на обслуговування.

Популярні новини зараз
Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"
Показати ще

Я звернулася до цього відділення 28.12.2022р. о 09:00, з питанням отримати переказ від організації, яка мені перерахувала кошти за оренду землі, ці кошти потрібно отримати саме в Ощадбанку. Касир відділення, а саме Тританіченко Катерина Василівна, я взагалі не розумію як така невихована людина, може працювати з людьми.

Вона з першого погляду вже була незадоволена, що до неї звернулися, спочатку сказала, що в неї немає коштів, але потім все-таки взяла документи, щось набирала в системі і запитала з якої організації переклад, після цього без слів викинула документи і поставила табличку, після запитання, що мені робити далі, вона сказала "не знаю, у мене система не працює", тобто люди з самого ранку чекають під відділенням, щоб почути, що у банку якісь технічні проблеми, при тому що співробітники навіть не намагаються їх вирішити, і терміни вирішення теж не надають, але дозволяють собі у такому тоні спілкуватися з клієнтами", - розповіла клієнтка.

Відгук невдоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Нагадаємо, ПриватБанк зробив важливе попередження перед Новим роком: українці можуть залишитись без грошей.

Раніше повідомлялося, "Жахіття, розваги такі...": в Ощадбанку пенсіонерів не обслуговують, поки ті не куплять співробітникам "подарунок".

Також, "Вибити" свої гроші з банку: українцям порадили, що робити у разі невидачі коштів у банкоматі.