З початком війни люди частіше купують овочі та фрукти на ринках, а також консервовану продукцію та соління.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКількість українців, які скупляються на базарі збільшилася. Це стосується як великих ринків, так і маленьких базарчиків біля дому, на яких зручно придбати продукти, між повітряними тривогами. Про це повідомила менеджерка напрямку ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна", Олена Сучик.
З початком війни ми спостерігаємо, як зросла кількість тих, хто купує продукти на ринку чи на базарчику біля дому. Тобто загалом люди стали менше купувати в нас фруктової сезонної продукції. Окрім того, ми фіксуємо зменшення кількості великих оптових покупців – санаторіїв, баз відпочинку тощо.
Попри те, уточнює менеджерка, з'являються інші клієнти, і падіння реалізації продукції не відбулося, великого падіння продажів плодоовочевій категорії не має, попит на овочі та фрукти лишається.
В мережі супермаркетів зазначають, що дорогі овочі та фрукти, такі, як манго та авокадо також купують, приміром, манго чи авокадо продається не гірше, ніж в довоєнний період.
Крім того, зріс попит на соління та фасовані овочі та фрукти, щоб встигнути скупитися між повітряними тривогами.
Нагадаємо, ми писали, що овочі на вагу золота: як у супермаркетах змінилися ціни на капусту, картоплю та моркву.
Як повідомляв "Знай.ua" українські супермаркети змінили ціни на напої з початку року: що подорожчало.
Також "Знай.ua" інформував, далеко не межа: гаманці українців спорожніють ще на 5% через дорогі продукти.