З початком війни люди частіше купують овочі та фрукти на ринках, а також консервовану продукцію та соління.

Кількість українців, які скупляються на базарі збільшилася. Це стосується як великих ринків, так і маленьких базарчиків біля дому, на яких зручно придбати продукти, між повітряними тривогами. Про це повідомила менеджерка напрямку ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна", Олена Сучик.

Консервація, скріншот: Youtube
Консервація, скріншот: Youtube

З початком війни ми спостерігаємо, як зросла кількість тих, хто купує продукти на ринку чи на базарчику біля дому. Тобто загалом люди стали менше купувати в нас фруктової сезонної продукції. Окрім того, ми фіксуємо зменшення кількості великих оптових покупців – санаторіїв, баз відпочинку тощо.

Попри те, уточнює менеджерка, з'являються інші клієнти, і падіння реалізації продукції не відбулося, великого падіння продажів плодоовочевій категорії не має, попит на овочі та фрукти лишається.

Популярні новини зараз
Хоч-не хоч, а в ТЦК йти все одно доведеться: українцям не залишили альтернативи Нова схема крадіжки - у небезпеці кожен, хто має карту: українцям розповіли, як не втратити гроші Vodafone порадував абонентів безкоштовним інтернетом: як отримати ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить
Показати ще

Консервація
Консервація

В мережі супермаркетів зазначають, що дорогі овочі та фрукти, такі, як манго та авокадо також купують, приміром, манго чи авокадо продається не гірше, ніж в довоєнний період.

Крім того, зріс попит на соління та фасовані овочі та фрукти, щоб встигнути скупитися між повітряними тривогами.

Нагадаємо, ми писали, що овочі на вагу золота: як у супермаркетах змінилися ціни на капусту, картоплю та моркву.

Як повідомляв "Знай.ua" українські супермаркети змінили ціни на напої з початку року: що подорожчало.

Також "Знай.ua" інформував, далеко не межа: гаманці українців спорожніють ще на 5% через дорогі продукти.