Українка розповіла, як банкомат ПриватБанку обдурив її та "привласнив" кошти. Подробиці вона розкрила у скарзі, яку опублікувала на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка розповіла, що під час зняття готівки у банкоматі стався збій. На екрані пристрою з'явилося відповідне повідомлення і жінку поінформували, що кошти не будуть списані. Втім, 1550 гривень таки списали, хоч за фактом видано не було.
"Знімала кошти у банкоматі м. Житомир, вул. Вітрука 15, сьогодні о 10:13 (1550 грн), банкомат довго, щось вважав, кошти не видав, на екрані з'явився текст, що сталася помилка та кошти списані з рахунку не будуть. Але! Кошти списані з рахунку були миттєво! У приват 24 відбилося, що зняття готівки — успішне", - розповіла жінка.
Українка зазначила, що звернулася до банку, втім, пообіцяли повернути кошти лише після інкасації, на яку буде потрібно до 14 днів. Жінку обурило, що через некоректну роботу банкомата їй доведеться два тижні чекати на свої гроші.
"Сервіс страх", - констатувала клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Все пішло на дно...": українці з картками "ПриватБанку" тонуть у кредитах, сліз більше не лишилося.
Також наш портал інформував, чи інвестувати в українські банки: відсоткові ставки у гривні зросли, скільки можна заробити на депозитах.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Хочеш грошей? Давай шоколадку": пенсіонерам у "Ощадбанку" влаштували аукціон, українці просять зупинити свавілля.