Один із найбільших українських державних банків, який відомий своїм агресивним нав'язуванням особистих карток усім громадянам, продовжує псувати нерви своїм клієнтам. Все б нічого, багато хто вже звикли, проте цього разу банк відповів клієнтам, які знаходяться на окупованих територіях.

Від співробітників банку досі приходять "побажання" клієнтам вирушити особисто до їхніх офіційних відділень, але далеко не всі можуть це зробити.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Ощадбанк, скриншот: YouTube
Ощадбанк, скриншот: YouTube

Відгук невдоволеного клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеного клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Популярні новини зараз
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Ось такі ситуації відбуваються, але ще є інформація, що у фейкових чат-ботах, що маскуються під сервіси Ощадбанку, шахраї намагаються дізнатися про ПІН-код, CVV2/CVC2-код, логін або пароль до мобільного додатку. Чат-боти викрадають платіжні дані користувачів для крадіжки коштів з карток.

Нагадаємо, українці скаржаться, що Monobank списує гроші з рахунків: що робити у такому разі.

Раніше повідомлялося, що в поліції нагадали водіям про штрафи за використання телефонів.

Також, "Смітник, мінус клієнт": "Ощадбанк" звинуватили у "злодії" у пенсіонерів.