Українець розповів, що через технічні проблеми в Ощадбанку кілька разів переслав гроші іншому одержувачу. Реагувати на інцидент у банку не мають наміру. Про це він розповів у скарзі на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт поділився, що через особистий кабінет на сайті Ощадбанку намагався зробити грошовий переказ, але виконати операцію не вдавалося і система рекомендувала спробувати пізніше. Через війну кілька невдалих спроб було виявлено, що гроші з рахунку списалися кілька разів.
"Авторизувалися в особистому кабінеті, ввели картку одержувача, натиснули "Оплатити", ввели код підтвердження зі смс. Але з'явилося повідомлення "Неможливо виконати операцію. Спробуйте пізніше". Спробували ще двічі повторити — з'явилося таке ж повідомлення. Але, коли через пару хвилин почали переглядати залишок, то виявилося, що операції, де банк повідомляв про технічну помилку, були виконані, а кошти списані", - поділився клієнт.
Українець звернувся по допомогу до банку, але там йому рекомендували вирішувати проблему самостійно – з отримувачем коштів.
"При зверненні на гарячу лінію банку, консультант Андрій лише повідомив "Нічим не можу допомогти. Вирішуйте питання з одержувачем коштів". Тобто, технічна проблема у банку, а вирішення проблеми перекладається на плечі клієнта. А для шахраїв це взагалі може бути сигналом, що якщо вкрадуть у когось кошти — банк не буде це рахуватися і лише відповість" Це ваші проблеми. Що хочете тепер – те й робіть", - обурився українець.
Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" влаштовує українцям квести на витривалість: щоб отримати пенсію, доводиться попітніти.
Також наш портал інформував, чи інвестувати в українські банки: відсоткові ставки у гривні зросли, скільки можна заробити на депозитах.
Крім того, ми писали, нахамили і зробили винним: у "Ощадбанку" не захотіли допомагати українцеві, у якого з картки зникли гроші.