Нова пошта – один із провідних поштових операторів в Україні, який ще на початку року збільшив тарифи на доставку посилок.

Це, звичайно ж, спричинило хвилю скарг від її клієнтів. Однак багато хто скаржиться на те, що вартість їх посилок змінюється "прямо на ходу". Якщо на момент замовлення ціна вказана одна, під час транспортування вона зростає. "Нова пошта" спробувала відповісти на це запитання у Facebook.

Нова пошта, поштомат. Фото: скрін youtube
Нова пошта, поштомат. Фото: скрін youtube

Клієнтка "НП" поділилася своїм неприємним досвідом роботи з цією службою доставки, зазначивши, що вона заплатила 60 гривень за просту картонку... в яку було запаковано картину. Жінка думала, що ціна вже включає упаковку, але, як виявилося, ні.

"Мені за упаковку порахували саме 60 грн. Коли йшло, думала, що там на 60 грн буде все, що хочеш...", - написала вона.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 13 грудня: як провести останню "нещасливу" п'ятницю року Відстрочка від мобілізації без візиту до ТЦК: кому дали унікальний шанс Стосується всіх одержувачів пенсій: українцям дали 30 днів на явку до ПФУ Кредитки стають непотрібним пластиком: ПриватБанк позбавляє клієнтів важливої послуги
Показати ще

Співробітники компанії пояснили, що вартість упаковки мала бути попередньо вказана відправнику, але цього не сталося.

"Нова пошта", скріншот: Facebook
"Нова пошта", скріншот: Facebook

У "Новій пошті" пояснили, що для цієї посилки вони використали аркуші гофрокартону, вартість якого складає 60 гривень. І при цьому натякнули, що цього не сталося б, якби відправник сам запакував товар.

"Нова пошта", скріншот: Facebook
"Нова пошта", скріншот: Facebook

Нагадаємо, українець звинуватив "Нову пошту" у видачі посилки на півмільйона не тому клієнту: "Плювати на ваші ж правила?"

Як повідомляв "Знай.uа", Vodafone зробив непідйомними навіть найбюджетніші тарифи, абоненти закликають до совісті: "Досить обдирати"

Знай.ua писав, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки