Українці останнім часом дуже часто скаржаться на якість послуг, що надаються мобільними операторами. Особливо це стало помітно після ракетних обстрілів та пропадань світла.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗокрема, той же Київстар заявляв про купівлю генераторів та додаткового обладнання, щоб забезпечити стабільний зв'язок, але клієнти все одно стикалися з проблемами. Наразі Київстар, Водафон та Лайфсел синхронно оголосили про підвищення цін на низку популярних тарифів і в українців виникли питання.
Клієнти Київстар звинуватили компанію у хитрощах. Зокрема, українці вважають, що мобільний оператор приховує дешеві тарифи, змушуючи абонентів підключати дорожчі.
У коментарях
"Місяць пройшов, і я хочу повернутися на свій старий тариф чи якийсь бюджетний, проте є але... додаток тепер пропонує лише дорогі варіанти тарифу", – пише обурена абонентка.
У Київстар підтвердили, що дійсно програма починає пропонувати дорожчі тарифи, якщо клієнт раніше підключав не бюджетний тариф.
"Ці пакети мені не потрібні. Йде дискримінація. Компанія Київстар налаштована просто на заробіток, а не на потреби клієнтів, особливо під час війни. Сумно", – поскаржилася клієнтка.
Однак у компанії зазначили, що абоненти можуть підключити будь-який доступний тариф. Для цього потрібно перейти на офіційний сайт або програму оператора, а потім вибрати розділ "Всі тарифи".
Нагадаємо, що абоненти "Київстар" скаржаться, що після підвищення тарифів зв'язок став розкішшю.
Раніше ми повідомляли, що "Київстар" готовий знімати гроші навіть за найменших: вже вигадали окремий тариф.