Мобільний оператор Vodafone двічі списує з рахунку гроші за підключення пакета послуг за тарифним планом та повертає кошти, якщо поскаржитися у службу підтримки. Про це розповіла українка у коментарях під однією з публікацій компанії у соцмережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАбонентка Vodafone розповіла, що з її рахунку почали одразу двічі знімати гроші за абонплату. При цьому після першого інциденту гроші повернули, коли вона звернулася до контакт-центру компанії. Втім, наступного місяця знову списалася подвійна сума.
"Останнім часом Вадафон тільки розчаровує. Спочатку двічі знімає гроші за абонплату. Коли дзвониш оператору, через два дні гроші повертають так. Але знову знімають двічі абонплату за інший місяць. Кошти не повернули, але й номер заблокували", - поділилася українка.
Жінка наголосила, що оператори обіцяли вирішити проблему без блокування номера, але у результаті сталося з точністю навпаки. За словами українки, вона залишилася без грошей та із заблокованим номером.
"Оператори кажуть, що номер не заблокують. Так і заблокували. Тільки за що, за те, що програмісти не можуть нормально налаштувати програму, щоб не списували двічі абонплату. Кошти не можуть повернути, бо часті тривоги. Ну, що це за такі відмови?", - обурилася абонентка.
Раніше портал Знай повідомляв, "Київстар" зізнався, що ховає від абонентів дешеві тарифи: "Пакети не потрібні, триває дискримінація".
Також наш портал інформував, Vodafone зробив непідйомними навіть найбюджетніші тарифи, абоненти закликають до совісті: "Досить обдирати".
Крім того, ми писали, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.