Мобільний оператор Vodafone двічі списує з рахунку гроші за підключення пакета послуг за тарифним планом та повертає кошти, якщо поскаржитися у службу підтримки. Про це розповіла українка у коментарях під однією з публікацій компанії у соцмережі facebook.

Абонентка Vodafone розповіла, що з її рахунку почали одразу двічі знімати гроші за абонплату. При цьому після першого інциденту гроші повернули, коли вона звернулася до контакт-центру компанії. Втім, наступного місяця знову списалася подвійна сума.

Vodafone. Фото: Youtube
Vodafone. Фото: Youtube

"Останнім часом Вадафон тільки розчаровує. Спочатку двічі знімає гроші за абонплату. Коли дзвониш оператору, через два дні гроші повертають так. Але знову знімають двічі абонплату за інший місяць. Кошти не повернули, але й номер заблокували", - поділилася українка.

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Жінка наголосила, що оператори обіцяли вирішити проблему без блокування номера, але у результаті сталося з точністю навпаки. За словами українки, вона залишилася без грошей та із заблокованим номером.

"Оператори кажуть, що номер не заблокують. Так і заблокували. Тільки за що, за те, що програмісти не можуть нормально налаштувати програму, щоб не списували двічі абонплату. Кошти не можуть повернути, бо часті тривоги. Ну, що це за такі відмови?", - обурилася абонентка.

Скарга на Vodafone. Фото: скріншот facebook.com/VFUkraine
Скарга на Vodafone. Фото: скріншот facebook.com/VFUkraine

Раніше портал Знай повідомляв, "Київстар" зізнався, що ховає від абонентів дешеві тарифи: "Пакети не потрібні, триває дискримінація".

Також наш портал інформував, Vodafone зробив непідйомними навіть найбюджетніші тарифи, абоненти закликають до совісті: "Досить обдирати".

Крім того, ми писали, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.