Деякі українці використовують тему війни, щоб вигідніше продати свій товар, не задумуючись над моральними аспектами того, чим займаються. Як то кажуть, гроші не пахнуть.

У мережі показали чергові "перли" з надмірним патріотизмом у назвах продуктів. Так ділки вигадали назвати сухарики "Збройні сухарі України", знецінюючи українських захисників, які ціною своїх життів захищають свій народ, і авторів "перлів" від окупантів. Фото з'явилося у тг-каналі "Всевидяче око".

Кадри пісні. Фото: TikTok
Кадри пісні. Фото: Youtube

Також користувачі обурюються від назв насіння, які вирішили також використати тему війни. Наприклад, редиска "Азовсталь" та кабачок "Привид Києва".

Патріотична лазерна епіляцію. Фото:Telegram
Патріотична лазерна епіляцію. Фото:Telegram

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Крім того, хайпувати на війні та патріотизмі стали кабінети лазерної епіляції, які пропонують "зміцнити армію зробивши лазерну епіляцію".

Патріотична лазерна епіляцію. Фото:Telegram
Патріотична лазерна епіляцію. Фото:Telegram

Інші пропонують військовим ЗСУ знижку, використовуючи фото захисників як "приманку" для українців.

Знижка для ЗСУ 40%. Фото:Telegram
Знижка для ЗСУ 40%. Фото:Telegram

Тема патріотизму розхитала суспільство, адже її стали використовувати де завгодно, наприклад на етикетці Лаваша.

Використання ЗСУ. Фото: Telegram
Використання ЗСУ. Фото: Telegram

Цікаво, що скандали дійшли до стін Верховної Ради, де зареєстрували законопроєкт №9128, який передбачає обмеження використання військово-патріотичної тематики під час реєстрації торгових марок та в рекламі.

Автори документа вважають, що експлуатація військово-патріотичної тематики з комерційною метою під час повномасштабної російської агресії в країні значно збільшилася. У зв'язку з цим в Україні хочуть заборонити брендам використовувати символи війни у рекламі.

Нагадаємо, жіноче боді з кульовими отворами, ракетами, зруйнованим будинком: у мережі жахнулися цинізму українських ділків.

Як повідомляв "Знай.ua" в Україні почали продавати липові медалі за оборону Бахмута.

Також "Знай.ua" інформував, українці обурились появі в мережі запальнички з зображенням розстріляного воїна.