Деякі українці використовують тему війни, щоб вигідніше продати свій товар, не задумуючись над моральними аспектами того, чим займаються. Як то кажуть, гроші не пахнуть.

У мережі показали чергові "перли" з надмірним патріотизмом у назвах продуктів. Так ділки вигадали назвати сухарики "Збройні сухарі України", знецінюючи українських захисників, які ціною своїх життів захищають свій народ, і авторів "перлів" від окупантів. Фото з'явилося у тг-каналі "Всевидяче око".

Кадри пісні. Фото: TikTok
Кадри пісні. Фото: Youtube

Також користувачі обурюються від назв насіння, які вирішили також використати тему війни. Наприклад, редиска "Азовсталь" та кабачок "Привид Києва".

Патріотична лазерна епіляцію. Фото:Telegram
Патріотична лазерна епіляцію. Фото:Telegram

Популярні новини зараз
На руки не дадуть, але можна отоварити: пенсіонери отримають додаткову тисячу гривень – на що дозволять витратити Пенсіонери працюватимуть, доки ноги ведуть: в уряді задумали нововведення Велике місто може опинитися в напівоточенні: українцям загрожують серйозні бомбардування "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

Крім того, хайпувати на війні та патріотизмі стали кабінети лазерної епіляції, які пропонують "зміцнити армію зробивши лазерну епіляцію".

Патріотична лазерна епіляцію. Фото:Telegram
Патріотична лазерна епіляцію. Фото:Telegram

Інші пропонують військовим ЗСУ знижку, використовуючи фото захисників як "приманку" для українців.

Знижка для ЗСУ 40%. Фото:Telegram
Знижка для ЗСУ 40%. Фото:Telegram

Тема патріотизму розхитала суспільство, адже її стали використовувати де завгодно, наприклад на етикетці Лаваша.

Використання ЗСУ. Фото: Telegram
Використання ЗСУ. Фото: Telegram

Цікаво, що скандали дійшли до стін Верховної Ради, де зареєстрували законопроєкт №9128, який передбачає обмеження використання військово-патріотичної тематики під час реєстрації торгових марок та в рекламі.

Автори документа вважають, що експлуатація військово-патріотичної тематики з комерційною метою під час повномасштабної російської агресії в країні значно збільшилася. У зв'язку з цим в Україні хочуть заборонити брендам використовувати символи війни у рекламі.

Нагадаємо, жіноче боді з кульовими отворами, ракетами, зруйнованим будинком: у мережі жахнулися цинізму українських ділків.

Як повідомляв "Знай.ua" в Україні почали продавати липові медалі за оборону Бахмута.

Також "Знай.ua" інформував, українці обурились появі в мережі запальнички з зображенням розстріляного воїна.