Українка розповіла, що банкомат ПриватБанку обрахував її на вельми пристойну суму та у поверненні грошей їй відмовили. Свою скаргу вона опублікувала на порталі Мінфіну.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка поділилася, що намагалася зняти з банкомата 13 тисяч гривень і він уже почав відраховувати купюри, але видав лише 4 тисячі гривень. При цьому з карти списало запитувану суму.
"15 березня знімала готівку у розмірі 13000 тис грн у банкоматі приватбанку. Банкомат довго рахував перед видачею, видав енну кількість грошей за секунду і забрав назад, почав знову перерахунок і в результаті видав лише 4000 тис. грн. З картки зняло 13000 тис грн", – поділилася українка.
Жінка розповіла, що кілька разів зверталася до ПриватБанку та залишала заявки на повернення коштів, але щоразу їй відмовляли.
"Звернулася повторно до операторів, пояснюю їм у чому справа, нехай переглядають відео з банкомату, на що мені відповіли, що вони залучать дуже докладну перевірку і повідомлять. У регламенті вказувався розгляд протягом того ж дня. Знову ж таки ніякого повідомлення, передзвонила знову до нім, на що мені оператор відповів, що банкомат видав 13 тисяч купюр і вони відмовляють! І це вони називають докладною перевіркою! Ніхто камери не переглянув, оператор сказав, що вони не мають доступу до камер, повний абсурд!!!", - обурилася жінка.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк мовчки закриває рахунки клієнтів, погашаючи "залишками" кредити: що відбувається.
Також наш портал інформував, що українка відсудила в ПриватБанку 65 тисяч грн: через шахраїв втратила всі свої гроші.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Зняли і все...": українці з картками "Ощадбанку" не можуть дорахуватися своїх грошей, шахраї працюють майже непомітно.