Українець розповів, що намагався поповнити валютну картку через термінал самообслуговування ПриватБанку, але втратив гроші. Деталі він розкрив у своїй скарзі, яку опублікував на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік уточнив, що при поповненні валютної картки на 100 доларів у терміналі "ПриватБанку", ймовірно, стався збій. Він одразу звернувся до банку, де зафіксували заявку на повернення грошей, але за два дні йому прийшла відмова, оскільки купюри не виявили під час інкасації.
"Після того як я вніс 100$ термінал видав повідомлення, що "термінал тимчасово не приймає готівку". Я відразу подав заявку через кол центр, і сфотографував цей термінал. Працівник привату, запевнила, що гроші зарахують на рахунок. Через 2 дні мені прийшла відмова у зарахуванні, оскільки у кейсі не виявлено зайвої купюри, як мені пояснили в підтримці", - поділився клієнт.
Українець обурився інцидентом і висловив припущення, що саме з інкасацією може бути не все так просто і, можливо, купюра зникла з пристрою з чиєюсь допомогою. Він додав, що подібне вже траплялося з ним, але цього разу він має намір боротися до кінця і покарати всіх винних.
"І взагалі така ситуація зі мною не вперше, роки 2 тому була аналогічна, але я тоді не міг припустити що таке може бути, навіть просто не повернув 100$ і це на тому закінчилося. У поліцію я не звертався. Але 2 рази злодіям дарувати 100$ я не буду. Хочу справедливе покарання, невже в державному банку так підбирають персонал!", - обурився українець.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк не повертає гроші після скасування операції, українці втрачають по $2 000: "Оплати зроблено".
Також наш портал інформував, "Заблокували картку та шантажують": українець розповів, як Monobank "мотивує" повертати борги.
Крім того, ми писали, що банкомат ПриватБанку обрахував українку на 9000 грн, повертати гроші відмовляються: "Повний абсурд".