Нещодавно ми розповідав про новаторський сервіс від "Нової Пошти", яким компанія поділилася в соціальній мережі Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗ його допомогою клієнти зможуть не робити передоплату продавцям, а вони, у свою чергу, забезпечують можливість безкоштовного повернення товару у разі відмови покупця від отримання посилки. Але зараз не про це.
У коментарях під однією з нових публікацій з'явився новий негативний відгук. Українка розповіла, що дата доставки посилки, зазначена у квитанції, не відповідає дійсності. І можна "спокійно" множити період доставки на два.
"Я знову купилася на обіцянку і звернулася до послуг НП. Посилання вчасно не отримали, сказали, що немає вільного місця. Завтра теж не може бути місця. Пропонують платно проводити переадресацію. Тож висновок напрошується сам. доставки за 35 грн, а переадресація – 50", - заявила вона.
Однак, як виявилось, це не єдина проблема, з якою зіткнулася українка. Її посилка прийшла у жахливому стані.
У "Новій пошті" відповіли на цей негативний відгук та запропонували промокод, який компенсує вартість доставки наступного замовлення.
Нагадаємо, бензин майже по 60: що буде з цінниками на АЗС після повернення довоєнних податків на пальне
Як повідомляв "Знай.uа", "Нова пошта" порадувала любителів онлайн-шопінгу новою послугою: тепер все буде простіше і дешевше
Знай.ua писав, на 30% дешевше: "Нова пошта" порадувала зниженням тарифу на доставку, хто зможе заощадити