<"Ощадбанк" отримав негативний відгук про роботу своїх додатків, роздратована клієнтка поскаржилася на відсутність сервісу під дописом на сторінці в Facebook фінансової установи.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка банку Світлана Давиденко
"На якій підставі, я не можу закрити свою кредитну картку, яку мені активували в суботу 1 квітня. Картка була заблокована, а під час її розблокування зняті кошти в розмірі 20 гривень. І чому я не можу закрити кредитку в будь-якому відділенні, куди мені зручно звернутися. Самий не клієнтоорієнтований банк в Україні"
На запитання Світлани відповів співробітник банку Іван Романчук. Він зазначив, що 20 грн зняли за комісію, згідно з тарифами банку. Стосовно закриття рахунку, то за словами представника Ощадбанку, його можна закрити у відділенні банку в межах області де його відкривали. Він також зазначив, що на сайті можна ознайомитися з тарифами банку у відкритому доступі.
Світлана не задовільнилася відповіддю. Вона обурилась, що картковий або будь-який інший рахунок онлайн, чи через гарячу лінію закрити неможливо. Для цього клієнту потрібно особисто звернутись у відділення Ощадбанку із документом, який посвідчує особу (рекомендовано паспорт громадянина) та, власне, самою карткою.
Питання з закриттям картки не вирішено. Для чого робити додатки, якщо вони не виконують до кінця свої функції? Мені відкривали картку на роботі. Я не маю часу кататися по Києву для того, щоб закрити рахунок. Оскільки працюю так само як і співробітники банку. Це маразм, що я не можу закрити сама картку через додаток. А для додаткових витрат, Ви маєте попереджати зарання.
Нагадаємо, ми писали, що українка розповіла, як "Ощадбанк" нав'язав їй непотрібну картку та повісив "борг".
Як повідомляв "Знай.ua" клієнти Ощадбанку зіткнулися з проблемами, кошти просто "зависли".
Також "Знай.ua" інформував, в українців з картками "Ощадбанку" почали пропадати величезні суми, ніхто не попереджає.