Один із найбільших українських банків Monobank, який користується великою популярністю серед власників сучасних телефонів із сенсорним екраном, потрапив у нову неприємну ситуацію.

Багато наших читачів пам'ятають, що нещодавно держава ліквідувала "Айбокс банк", і наслідки таких дій "спливають" до сьогодні. Деякі українці не можуть розібратися, чому їхні платежі за комуналку досі не зараховані, хоч минуло вже близько місяця.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки Monobank на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

"7 березня 2023 року я здійснила платіж за послуги електропостачання на суму 1523.76 грн. Гроші з рахунку було знято, але електромережі стверджують, що не отримували коштів.

Популярні новини зараз
Пропонують тарифи, які неможливо знайти: абоненти Київстару отримують дивні пропозиції Орендарі можуть привласнити житло? Що треба знати Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки
Показати ще

Звернулася до служби підтримки монобанку з проханням пояснити мені чому оплата за електроенергію, яка була здійснена мною, ще 7 березня 2023 року досі (пройшов майже місяць) не пройшла. Мені менеджер пояснив, що це є через закінчення ліцензії Айбокс банку.

Також відповідають заготовленими перед шаблонними фразами, на кшталт: "Нам дуже шкода, що у вас виникли складнощі. Це питання вже передано на максимально високий рівень і наші фахівці працюють, щоб якнайшвидше все виправити. Будь ласка, дайте нам трохи часу."

ВЖЕ МІСЯЦЬ ЧАСУ МИНУВ, СКІЛЬКИ ЩЕ ЧАСУ ТРЕБА????

У мене виник борг за електроенергію, як мені бути? Надіслати ваше шаблонне повідомлення в електромережу??? Може також дадуть мені "трохи часу" і не відключатимуть електропостачання. Поверніть мені на рахунок мої кошти або нарешті перерахуйте їх за призначенням!", - пише незадоволена клієнтка.

Відгук невдоволеної клієнтки Monobank, скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки Monobank, скріншот: Minfin

Нагадаємо, заблокували картку Юніора та звинуватили у шахрайстві: українець розповів, як ПриватБанк залишив дитину без коштів.

Раніше повідомлялося, "Комісія зжере ці донати": волонтерка поскаржилася на Monobank.

Також, ПриватБанк зробив українця біднішим на 100$: хотів поповнити картку, але термінал "привласнив" гроші.