Кількість супермаркетів мережі АТБ за час війни скоротилася на 122 магазини. Це не заважає мережі АТБ залишатися найбільшим продуктовим рітейлером в Україні у 2023 році.
За даними Асоціації рітейлерів України (Retail Association of Ukraine, RAU), до першої трійки найбільших торгових мереж слідом за АТБ входять Fozzy Group, яка об'єднує мережі "Сільпо", "Фора", Fozzy Cash&Carry, Le Silpo та "Thrash!Траш!" , а також мережа VolWest Retail (магазини "Наш Край" та Spar).
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Ці три торгові мережі зберігають лідерство кожен рік і війна на це ніяк не вплинула. Незважаючи на серйозні втрати, завдані АТБ, Fozzy Group та VolWest Retail там, де велися і продовжуються активні бойові дії, в тому числі на окупованих територіях, вони змогли зберегти лідерство за рахунок запасу міцності національних операторів та великої кількості торгових точок.
Багато компаній скоротили свої мережі за час війни.
Водночас, агрохолдинг МХП навпаки збільшив кількість своїх точок "М'ясомаркет" на 153%. Якщо до війни налічувалося 179 магазинів мережі, нині – 245. Такий ріст можна пояснити вибраною моделлю розвитку по франшизі та активною підтримкою материнської компанії.
У свою чергу мережа "Файно маркет" із Кропивницького наростила свою присутність на ринку на 14%. Загальна кількість магазинів становить 148.
Також за рік зросла мережа рітейлера "Сім23", яка має вже 173 магазини у західних регіонах та майже щомісяця відкриває нові.
Однак у популярній у Києві мережі КОЛО, яка перед війною нараховувала 249 магазинів, навпаки зазнала втрат та тепер кількість діючих точок зменшилася майже на 11% і наразі становить 222 магазини.
Нагадаємо в Україні змінилися ціни на макарони: скільки коштуватиме популярний продукт
Також наш портал інформував, дорожчають зі швидкістю світла: супермаркети перерахували ціни на сардельки та сосиски, недешеве задоволення
Крім того, ми писали, що їжа стала розкішшю: як змінилися ціни на продукти за рік, дешевого не залишилося нічого.