ПриватБанк надає свої послуги мільйонам українців і іноді потрапляє в неприємні історії з клієнтами. Так, українець розповів, як банк двічі обібрав його на доволі пристойну суму. Свою скаргу він розмістив на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець пояснив, що намагався поповнити свою доларову картку через термінал ПриватБанку. Він вніс 100-доларову купюру, але кошти на рахунок не зарахувалися, оскільки в роботі пристрою стався збій.
"Хотів поповнити свою доларову картку в ніс 100$ термінал відразу написав, що збій у роботі і більше не приймає гроші, звичайно гроші на карту не прийшли", - розповів українець.
Чоловік поспішив звернутися до відділення ПриватБанку, де написав заяву на повернення коштів. Втім, інкасація не знайшла зниклих грошей, і українець залишився ні з чим. За його словами, це вже не перший подібний інцидент.
"Одразу у відділення подав заявку на інкасацію. І як уже я мав інкасацію нічого не знайшов. Це в мене вже вдруге так ПриватБанк краде гроші", - обурився чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" готовий повернути 50% вартості проїзду на громадському транспорті: як отримати кешбек.
Також наш портал інформував, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що нас знову обдурили? Українці при "банкоматному роумінгу" втрачають сотні гривень через Ощадбанк та Приват.