Величезні рахунки за газ, неправильні суми у платіжках, наукові свідчення лічильників – усе те, із чим регулярно стикаються українці у комуналці.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗакономірно, що у споживачів накопичилися питання, зокрема, до екомпанії "Нафтогаз" та облгазів, на які вони вимагають відповіді. У "Нафтогазі" вирішили трохи "розвіяти сутінки" і розповісти, як же подавати свідчення, щоб не платити космічні суми.
Про це стало відомо завдяки відповіді представника компанії на скаргу українки
"Мені оператор кол-центру відповідає, ми проводимо розрахунки за вашими показниками з Одесагаз, а Одесагаз передає показники замість 5 куб., 9,52 куб, і я маю заплатити замість 39,78 грн., суму 76,55 грн. Скажіть, будь ласка, для чого в мене встановлено лічильник? І чому я втрачаю свій час на цю писанину, чому ви не можете встановити між собою нормальний контакт передачі показників ?
Представник Нафтогазу у відповідь на коментар зазначив, що за облік обсягів споживання відповідають оператори ГРС (облгази).
"Облгази – це компанії, які здійснюють доставку газу споживачеві. Обов'язки облгазу – підключення/відключення блакитного палива, забезпечення якості та тиску газу, реагування на аварійні виклики, усунення аварій та отримання показань лічильників. За надання цих послуг Ви отримуєте окремий рахунок та виплачуєте його" , - уточнили у компанії.
Також там нагадали, що передавати показання лічильників можна на сайті або в чат-боті облгазу або зателефонувавши до контакт-центру компанії.
Нагадаємо, що українцям розповіли, що слід зробити, якщо не встигли вчасно подати показники лічильника.
Раніше повідомляли, що українці почали отримувати сумнівні повідомлення від газової служби: чи варто переживати