Клієнт ПриватБанку розповів, як його карта "обнулилася" через незрозумілу причину. З рахунку зникли 12 тисяч гривень, які були потрібні на лікування. Цим чоловік поділився у коментарях на офіційній сторінці банку у соцмережі facebook.

Українець розповів, що з його картки ПриватБанку зникло 12 тисяч гривень, які були потрібні для купівлі ліків. Він звернувся за допомогою до фінустанови, втім, жодного результату не отримав і залишився без лікування.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Я хочу поділитися своєю історією про те, як з мого карткового рахунку зникло 12 000 гривень. Це були останні кошти на ліки. Я звернувся до банку і вже 7 днів відповіді не отримав. Вже давно минули терміни купівлі нових ліків, тож я фактично залишився без лікування тяжкої хвороби", - розповів чоловік.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Показати ще

Українець додав, що спілкується зі співробітниками ПриватБанку щодня і наголосив, що вирішення проблеми постійно відтягується.

"Щодня спілкуюся з підтримкою. Обіцяли вирішити до 1 травня. Потім обіцяли вирішити до 2 травня. Потім обіцяли вирішити до 3 травня...", - зазначив він.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін facebook.com/privatbank
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін facebook.com/privatbank

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "700 гривень зникли": пенсіонери з картками "Ощадбанку" втратили свої гроші.

Також наш портал інформував, "Йде війна і так важко": українка втратила тисячі гривень через "глюк" у ПриватБанку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба".