Абоненти Київстар скаржаться, що з них стягується плата за послуги, якими вони не користуються та трапляються інші неприємні інциденти. Про це свідчать коментарі клієнтів, залишені під публікацією мобільного оператора в соцмережі facebook.

Так українка обурилася, що з її рахунку Київстар зняв кошти за послуги, якими вона не користувалася. В результаті баланс пішов у мінус і повернути гроші їй не поспішають.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube
"У мене знялися кошти за послуги, якими я не користувалася. Що призвело до негативного балансу та можливості дзвонити. При спілкуванні з чат-ботом моє питання не було вирішено", - обурилася абонентка.

"Київстар", скріншот: YouTube
"Київстар", скріншот: YouTube

Ще одна абонентка розповіла, що втратила гроші під час переходу на інший тарифний план. Жінка поділилася, що перейшла на вигідніший тариф і поповнила рахунок, але кошти знялися за старий тариф. В результаті повернути гроші їй відмовилися, хоч вона й не користувалася підключеними послугами.

сьогодні замовила новий тарифний план. Перші чотири тижні 62 гривні наступні 125. Поповнила рахунок на 150 гривень, гроші списали на той тариф, який був, а за це не зняли. Гроші не хочуть повертати, а я ніде не дзвонила. Гроші просто в трубу. Ніхто не хоче вирішити мою проблему", - поділилася українка.

Скарга на Київстар. Фото: скрін facebook
Скарга на Київстар. Фото: скрін facebook

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" готовий списувати з рахунків українців до 20 гривень: головне погодитися.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще

Також наш портал інформував, "Остання крапля, дно та здирники": Київстар втрачає клієнтів через підвищення тарифів.

Крім того, ми писали, "Добре, що не побили...": Vodafone відправляє абонентів у боржники, при цьому персонал хамить і корчить пики.