З кожним роком можна відзначити те, що служби доставки все частіше користуються популярністю серед громадян, які просто не хочуть йти до якогось із закладів, віддавши перевагу залишитися вдома.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо того ж, прямо сидячи на дивані можна вибрати, що з їжі хочеться зараз — але, як виявилося, не всім клієнтам, не всі кур'єри готові везти замовлення так швидко, наскільки це можливо. Ситуація зачепила службу доставки Glovo, якою скористався українець, щоб насолодитися курочкою KFC.
Замовлення було оформлено о 21:00, тому воно мало прийти десь о 21:50. Все ускладнювало й те, що клієнт був разом із своїм другом не вдома, а в іншому закладі.
"Кожні 5-10 хвилин замовлення переносилося, а потім було написано, що замовлення буде аж на 22:20 (а заклад у якому ми сиділи закривався о 22:30, а KFC о 22:00) і було написано, що вони досі не знайшли кур'єра. Тому ми скасували замовлення”, - пише українець.
Звісно, у цій ситуації має відбутися повернення коштів. Однак його не сталося... і більше того, наступного дня надійшов ще один запит на оплату від Glovo.
Коли клієнт звернувся до служби підтримки, його вирішили засмутити, заявивши, що своїх грошей він більше не побачить з тієї простої причини, що він скасував замовлення. Хоча українець і заявив, що раніше робив так само і гроші поверталися.
Нагадаємо, українці поскаржилися на сервіс Glovo після відкриття McDonald's: на які хитрощі йдуть кур'єри, щоб більше заробити
Як повідомляв "Знай.uа", повістка у кожному хепі-мілі: військові на відкритті МакДональдза у Дніпрі викликали ажіотаж у мережі
Знай.ua писав, 10-річні школярі батрачили в McDonald's мало не до двох годин ночі: зарплати було не бачити