Один із трьох найбільших українських мобільних операторів компанія "Київстар", яка користується популярністю киян, а також мешканців центральних областей нашої країни, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу абонент з досвідом використання послуги "Київстару" близько 20 років розповів, як його батьків примусово перевели на тарифи з інтернетом, хоча їхні мобільні телефони таку функцію не підтримують.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню від незадоволеного клієнта компанії "Київстар" на порталі для відгуків Otzivua.
"Користуюсь "Київстаром" понад 20 років. Тарифи безбожні і немає можливості заощадити. Інтернет дають 10 Гб, у мене залишок 9 Гб на кінець 4 тижні. Вдома і на роботі мобільний інтернет взагалі не ловить, зв'язок будинку поганий.
Пропадає зв'язок, на скарги нуль реакції, батькам пенсіонерам ввалили тариф 125 грн, з інтернетом, але мають кнопкові телефони і вони взагалі не можуть ним користуватися. На прохання щось змінити у представника компанії у місті Кам'янське (Дніпропетровська область) одна єдина відповідь - "Не подобається? Іншого немає!". Якось так", - поділився своєю неприємною ситуацією незадоволений абонент.
До речі, така ситуація зараз не лише у абонентів компанії "Київстар". Мобільні оператори "Lifecell" та "Vodafone" теж грішать такими непотрібними послугами.
Нагадаємо, "Так і має бути": Vodafone запропонував українцям знижку 50%, але довелося платити вдвічі більше.
Раніше повідомлялося, що по 3600 грн на місяць на півроку: як українцям оформити державні виплати.
Також, "Крадете гроші та списуєте на війну": абоненти Vodafone скаржаться на підвищення тарифів.