Один із трьох найбільших мобільних операторів в Україні компанія Lifecell, яка користується великою популярністю серед мешканців практичних усіх областей, продовжує підносити своїм клієнтам дуже неприємні "сюрпризи".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу ми не обговорюватимемо тему підвищення тарифних планів даного мобільного оператора, а лише розповімо про "неймовірні" пропозиції, які отримують абоненти.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента мобільного оператора Lifecell на порталі для відгуків про сервіс різних компаній Otzivua.
Один із українців, який знає, як користуватися чатом техпідтримки мобільного оператора дізнався, що йому після завершення діалогу прийшла несподівана пропозиція - "отримати хворобу".
Ви все правильно прочитали, саме в чаті з'явилася кнопка, яка була активна, і на якій було написано, що можна "отримати хворобу".
"Дивне щось пропонують клієнтам. Після спілкування з чатботом", - написав незадоволений клієнт мобільного оператора Lifecell.
Ми маємо великі надії на те, що це помилка. Краще на цю кнопку і не натискати. Ніхто не знає, які можуть бути наслідки у такого "бага".
Однак є підозри, що це може бути помилка у самій системі месенджера, в якому працює даний бот. А ще, можливо, можуть бути приколи від незадоволених співробітників компанії.
Нагадаємо, українців позбавлять надокучливих дзвінків та повідомлень: чого чекати від нової заборони.
Раніше повідомлялося, що "Мобільне рабство": абоненти Vodafone не витримують систематичного подорожчання послуг.
Також, це така допомога ЗСУ? В українських військових з банківських карток постійно знімають по 8 гривень.